- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه اهل سنت عسلویه:انتظار می‌رود مصوبه ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی به طور کامل اجرایی شود.

به گزارش عسلویه نیوز، شیخ ‌ابراهیم محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل سنت عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به انجام تکالیف الهی اظهار داشت: باید دستورات قرآن و اسلام را مو به مو اجرا کنیم و همه ما به عنوان مسلمان موظف هستیم در مسیر کتاب آسمانی قرآن حرکت کنیم و دستورات خداوند را اجرا کنیم.
وی افزود: دوری گزیدن از گناهان وظیفه‌ای است که تمام مسلمانان باید انجام دهند و باید تقوا داشته باشیم تا رستگار شویم.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با اشاره به تخریب مسجد جامع عسلویه و ساخت مجدد این مسجد خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید در ساخت این مسجد مشارکت کنند و در واقع ساخت مسجد یک سنت حسنه است.
محمدی به ساخت مسجد در زمان پیامبر (ص) اشاره و تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) در زمان هجرت به مدینه به ساخت مسجد اقدام فرمودند و همه مسلمانان در این امر به ایشان کمک کردند و در مدت زمان کوتاهی این امر انجام شد و امروز نیز همه ما به عنوان پیروان پیامبر اسلام(ص) وظیفه داریم در این امر خیر مشارکت کنیم.
وی اضافه کرد: مسئولان و متولیان امور نیز در این برنامه مشارکت کنند تا هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی مجدد این مسجد باشیم و بتوانیم مراسمات وحدت‌بخش را برگزار کنیم.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال در عسلویه گفت: جوانان این منطقه نباید بیکار باشند و مسئولان باید در این راه همکاری کنند و البته با تلاش دولت و رئیس جمهور محترم شاهد تحول خوبی در اشتغال هستیم و این امر بسیار ارزش دارد.
محمدی افزود: اجرای مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی مشکل اشتغال را کاملا حل می‌کند و انتظار می‌رود که این مصوبه به طور کامل اجرایی شود.
وی بیان داشت: عسلویه دارای تاسیسات عظیم نفت و گاز است و جوانان باید تحصیلات مرتبط را ادامه دهند تا در این منطقه مشغول به کار شوند.