- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نصب ۱۰ دوربین نظارت تصویری در مسیرهای حادثه‌خیز استان بوشهر

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از نصب ۱۰ دوربین نظارت تصویری در مسیرهای حادثه‌خیز استان بوشهر خبر داد.

به گزارش عسلویه نیوز؛ علیرضا صفایی‌بوشهری در آیین نصب دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر راه‌های استان بوشهر اظهار داشت: ایمن‌سازی راه‌های استان و رفع نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل راه استان در سال جاری بود که بدون اغراق با موفقیت انجام شد.
وی افزود: امسال موفق شدیم بیش از ۴۰ طرح مهم و ارزشمند را در سراسر استان اجرایی کنیم و هم‌اکنون مجموع بزرگراه‌های استان حدود ۶۰۰ کیلومتر است.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری و با کمک کارشناسان امور ترافیک و راهنمایی و رانندگی نسبت به رفع بیش از ۱۲ نقطه حادثه‌خیز مهم اقدام کردیم و درصد تصادفات در این محورها کاهش چشمگیری داشته است.
صفایی‌بوشهری تصریح کرد: استاندار تلاشگر و ولایی بوشهر و مقام عالی وزارت راه جناب مهندس نیکزاد همکاری و حمایت خوبی از اداره کل راه استان داشته‌اند و بدون حمایت این عزیزان نمی‌توانیم موفقیت لازم را کسب کنیم.
وی از نصب ۱۰ دوربین نظارت تصویری در مسیرهای حادثه‌خیز استان بوشهر خبر داد و گفت: با هدف نظارت و دسترسی سریع به رخدادهای جاده‌ای، در ۱۰ مسیر اصلی استان دوربین‌های نظارت جاده‌ای نصب می‌شود که هم‌اکنون چهار نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی استان زیر پوشش این دوربین‌ها قرار گرفته است.
مدیرکل راه استان بوشهر در تشریح اهداف این طرح عنوان داشت: با کمک این دوربین‌ها امکان نظارت تصویری و انتقال آنلاین تصاویر ترافیکی نقاط پرحادثه راه‌ها برای دستگاه‌های مسئول ایمنی عبور و مرور فراهم شده و ماموران در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن اطلاع‌رسانی به رانندگان و مردم در محل حادثه حضور می‌یابند.
صفایی‌بوشهری بیان داشت: این دوربین‌ها بخشی از پروژه‌های مهم و تاثیر‌گذار مرکز مدیریت راه‌های استان است که در نیمه نخست سال آینده نیز شش دوربین جدید در جاده‌های استان بوشهر نصب می‌شوند.
وی ابراز داشت: ایمن کردن راه‌ها ارزش بسیار زیادی دارند و امروز در استان بوشهر این مهم رعایت شده و در سال ۱۳۹۰ نیز با توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها شاهد امنیت بیشتری خواهیم بود.
صفایی‌بوشهری گفت: همت مضاعف و کار مضاعف را سرلوحه خود قرار داده‌ایم و با تمام توان و انرژی برای خدمات بهینه به مردم تلاش می‌کنیم.