- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایجاد ۲۵۰ شغل جدید در شهرستان عسلویه

“عسلویه تیوز” فرماندار عسلویه از ایجاد ۲۵۰ شغل جدید در شهرستان عسلویه خبر داد.نادری [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با گرامیداشت ایام فاطمیه و تبریک پیشاپیش سال جدید، به هفته شهدا اشاره کرد و یادآور شد: حفظ و حراست از از آثار و اندیشه شهدا از بزرگترین وظایف جامعه در زمان کنونی است که با تلاش‌های صورت گرفته در سال آینده این امیدواری وجود خواهد داشت که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ایجاد شود.

 

همدلی و همزبانی آغازگر همه پیشرفت‌ها

 

رئیس شورای اداری شهرستان عسلویه با اشاره به ایجاد تعادل و تفاهم در همه زمینه‌ها خاطر نشان کرد: با ایجاد فضای آرامش همراه با تعامل و هم فکری در امور مهم می‌توان زمینه رشد و توسعه را همه زمینه‌ها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار مهم و مثبتی در این سال در دولت تدبیر امید اتفاق افتاد تصریح کرد: کاهش تورم، حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه، اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه و همچنین اجرایی شدن طرح سلامت از مهم‌ترین اتفاقات در این سال است.

نادری با اشاره به اصل واقع بینی در حوزه‌های مختلف عملکردی دولت گفت: علی رغم مسائل و مشکلات فراوان، بیشترین تلاش مجموعه دولت تدبیر امید در راستای ایجاد رضایت در بین اقشار مختلف جامعه بوده است که باید با اصل واقع بینی و انصاف در تمامی موضوعات و مسائل به آن نگاه شود.

وی در ادامه به طرح‌ها و پروژه‌های مهمی که در سطح استان و شهرستان افتتاح و یا عملیاتی شده اشاره کرد و افزود: اجرای طرح امید اجتماعی، ایجاد زمین چمن‌های مصنوعی و طرح بهداشت دهان و دندان از مهم‌ترین برنامه‌ها در سطح استان بوده است که با تلاش دکتر سالاری روند اجرایی آنها به شکل مطلوبی در حال پیشرفت و اتمام است.

فرماندار عسلویه با اشاره به اقدامات مهمی که در زمینه اشتغال و به کاربری نیروهای بومی شهرستان در واحدهای مختلف صنعتی صورت گرفته است اظهار کرد: اشتغال ۵۰ نفر به صورت رسمی و ۲۰۰ نفر به صورت قراردادی از مهم‌ترین دستاوردهای سال ۹۴ در موضوع اشتغال بوده که در سال جدید این تلاش‌ها باید بیشتر شود تا فرصت‌های جدیدتری برای جذب و بکار گیری نیروهای جویای کار فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش‌های خوبی که در حوزه امنیت صورت گرفته است گفت: مردم به عنوان تولیدکنندگان اصلی در حوزه امنیت همواره نقش مهمی در ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در فضای کار و تلاش شهرستان داشته‌اند که این مهم ریشه در باورها و عقاید آنان دارد و همیشه یک پیوند ناگسستنی بین آنها ایجاد خواهد کرد.

 

اقدامات لازم در راستای تسهیل خدمات سفر

 

رئیس ستاد خدمات سفر عسلویه با اشاره فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم در ایام نوروز تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید خدمات لازم برای ایجاد محیطی مناسب همراه با شادابی و نشاط برای مردم و مسافران در ایام نوروز را فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان عسلویه با اشاره به خدمات ویژه در ایام نوروز، گفت: با راه‌اندازی اورژانس شهری در عسلویه این امکان نیز وجود خواهد داشت که در صورت بروز هر گونه حادثه و اتفاقی، امداد و خدمت رسانی در اسرع وقت صورت گیرد و با ضریب ایمنی بیشتری به استقبال نوروز رفته باشیم.انتهای پیام/ع.ک