- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” جانشین سپاه شهرستان عسلویه از اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از این شهرستان خبر داد.راهیان نور [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن تمیمی‌نیا در نشست مسئولان بسیج شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی، موجبات آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌شود.

وی افزود: شهدا دارای جایگاه خاصی در بین مردم هستند و بدون تردید اردوهای راهیان نور می‌تواند پیام‌های دوران دفاع مقدس را منعکس کند و روایت صحیح و درست و روشنی از دفاع مقدس را به جوانان انعکاس دهد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر لحظه از دفاع مقدس دارای پیام و نکاتی است که از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنیم می‌توانیم درس بگیریم.

تمیمی‌نیا تصریح کرد: یکی از منابع اصلی قدرت کشور دفاع مقدس است که به عنوان قدرت نرم و برگ پرافتخاری در تاریخ کشور ثبت شده است و اکنون پس از گذشت ۳۷ سال از تاریخ انقلاب، این قدرت نرم بوده که توانسته است کشور را از هر گونه گزند و آسیبی دور نگه دارد و دشمن نیز سعی دارد این قدرت را به چالش بکشد.

وی از اعزام ۱۲۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور از شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: در سال ۹۴ تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان عسلویه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه ابراز داشت: تعداد ۲۰۰ بسیجی امروز در قالب ۵ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.انتهای پیام/فارس