- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در عسلویه

“عسلویه نیوز” فرمانده انتظامی عسلویه از دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در عسلویه خبر داد.

به گزارش”عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان انتظامی است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی امری بسیار مهم است و موجبات موفقیت هر چه بیشتر این نیرو را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی عسلویه از دستگیری سارقان مسلح نقاب‌دار در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی عسلویه، سه سارق مسلح نقاب‌دار در عسلویه دستگیر شدند.

نیکنام تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و در راستای تشدید اقدامات انتظامی، ماموران انتظامی عسلویه در زمان گشت انتظامی به یکدستگاه پراید با ۳ سرنشین مظنون و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی اضافه کرد: پس از توقف خودرو و بازرسی از خودرو، یک فقره اسلحه کمری، تعدادی اسپری و سه عدد نقاب و تعدادی دستبند یکبار مصرف کشف شد.

فرمانده انتظامی عسلویه بیان کرد: متهمان پس از انتقال به یگان پلیس، به قصد سرقت مسلحانه و زورگیری اعتراف کردند.

نیکنام با بیان اینکه متهمان غیربومی هستند ابراز داشت: به گفته خود متهمان، آنها قصد ارتکاب جرم و زورگیری در عسلویه را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: عسلویه از شهرستان‌های مهم است و برای توسعه و پیشرفت این شهرستان باید نسبت به ایجچاد امنیت پایدار اهتمام ورزیم که بحمدالله با همکاری مردم و نیروی انتظامی در این مسیر به موفقیت خوبی رسیده‌ایم.

/فارس