- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استخدام ۱۱۰ مددجوی کمیته امداد در پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از استخدام ۱۱۰ مددجوی کمیته امداد در پارس جنوبی خبر داد.نصوری [1]

 

به گزارش “عسلویه نیوز” مسعود نصوری صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این منطقه هستیم.

وی افزود: افزایش بهره‌وری در پارس جنوبی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با توکل به خدا در این مسیر به موفقیت و پیشرفت بیشتر و موثرتری برسیم.

نصوری با اشاره به ارائه خدمات متنوع این سازمان به جامعه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات متنوع به کمیته امداد امام خمینی و افراد تحت پوشش بخشی از خدمات این نهاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به خدمات کمیته امداد به جامعه هدف تصریح کرد: خدمات امداد در بحث اشتغال مددجویان قابل تقدیر است.

نصوری  اظهار داشت: برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در ارتباط با توانمندی مددجویان با استفاده از ظرفیت‌های خود خانواده‌ها بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: با تلاش‌ها و جلسات مختلف با مسئولین استانی و کشوری و با تلاش کمیته امداد در عسلویه، مرکز کاریابی در این شهرستان راه‌اندازی شده که تاکنون خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

نصوری یادآور شد: تا کنون ۱۱۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در عسلویه در منطقه ویژه پارس مشغول به کار شده‌اند که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

/فارس