عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر اول شد
تاريخ ارسال خبر : 2 آوریل 2012 | ساعت 17:02 | کد خبر: 10182 | sv92 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوزرئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر اول شد.

خبرگزاری فارس: عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر اول شد

به گزارش “عسلویه نیوز”  اسماعیل احمدی ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: در سال تولید ملی باید در راستای فرهنگ‌سازی در این عرصه اهتمام ورزیم و نقش آموزش و پرورش بسیار حساس است.

وی افزود: در سال گذشته به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیدیم و در بیشتر مسابقات علمی در سطح کشور و استان عناوین مناسبی برای عسلویه رقم خورد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از کسب مقام نخست عسلویه در کنکور سراسری در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش منطقه عسلویه برای نخستین بار در بین ۱۷ شهرستان و منطقه استان، رتبه اول قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری ۹۰ را به خود اختصاص داد.

احمدی با تبریک این موفقیت به دوستداران و دلسوزان تعلیم و تربیت فرزندان این خطه زرخیز تصریح کرد: خداوند را شاکریم که با کسب موفقیت‌های پی در پی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف، آموزش و پرورش این منطقه روز به روز به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری «دانش‌آموز تراز ایرانی» نزدیک‌تر می‌شود. 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز از کسب مقام سوم کنگان در کنکور سراسری خبر داد و گفت: شهرستان کنگان در کنکور سراسری توانست به مقام سوم استان برسد که در طول سال‌های تحصیلی بی‌نظیر است و این موفقیت حاصل تلاش و زحمات دانش‌آموزان، دبیران و مربیان، کارشناسان ، مدیران و همچنین اولیاء آنان است. 

عباس شریف اضافه کرد: در سال ۸۹ رتبه پنج را کسب کردیم و با تلاش بیشتر مجموعه دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال ۹۰ با دو رتبه رشد توانستیم رتبه سوم را کسب کنیم که به همه مردم فهیم و ولایت‌مدار و تلاشگر شهرستان کنگان تبریک می‌گوییم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ