گواردیولا: رئال با شایستگی به قهرمانی رسید
تاريخ ارسال خبر : 3 می 2012 | ساعت 12:00 | کد خبر: 12064 | sv82 | چاپ این مطلب

بارسلونا دیشب موفق شدتا در دیداری تماشایی مالاگا را از پیش رو بردارد .این دیدار قبل از بازی رئال مقابل اتلتیک بیلبائو برگزار شد و در کنفرانس خبری بعد از بازی پپ گواردیولا، قهرمانی احتمالی زودهنگام را به رئال تبریک گفت و درعین حال به این نکته اشاره کرد که دراین میان اتفاقاتی رخ داده است.


پپ گواردیولا که در پایان رقابتهای این فصل لالیگا از بارسا جدا خواهد شد در صحبتهایی گفت:« رقابتهای لالیگا خیلی طولانی است. اینجا عکسهایش هم موجود است. رئال به شایستگی قهرمان این فصل لالیگا شد ولی در طول سال اتفاقات زیادی رخ داد که پشت سکوت ما سپری شد و در پشت اسن سکوت چیزهایی نهفته است. ولی گذشته ها گذشته است.»

مربی آبی اناری ها در آنالیز عملکرد تیمش در بازی با مالاگا، دیگر آن آرامش همیشگی را نداشت و رک و روراست حرفهایش را برزبان آورد. او نسبت به عملکرد داوری، نه تنها دراین بازی، بلکه در تمام طول فصل شکایت داشت و گفت:« دراین بازی برای ما دو پنالتی گرفتند. الان دیگر مهم نیست. الان دیگر اندکی دیر شده است.»

گواردیولا درمورد عملکرد تیمش در این بازی، آن هم درحالی که رئال عملا قهرمان این فصل لالیگا خواهد شد گفت:« من برای همه چیز خوشحالم. هیچ وقت به تلاش ادامه دادن، آن هم در شرایطی که جام قهرمانی عملا از دست رفته ،کار آسانی نیستم ولی هدف ما رسیدن به فینال جام حذفی است. فکر می کنم مقابل مالاگا بازی خوبی انجام دادیم و به هواداران خوش گذشت.در بازیهای لالیگا باید تلاش کنیم تا بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذاریم و در ۳ بازی باقی مانده، دو بازی در لالیگا و یک بازی در فینال جام حذفی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.»

او درادامه در واکنش به اینکه هواداران در بازی دیشب نامش را صدا می زدند، گفت:« این بار اول نبود و در طول این ۴ سال بارها مورد لطف هواداران بودند. من از واکنش هواداران در طول این سالها ممنونم.آنها همیشه با من خیلی خوب رفتار کرده اند، چه در جریان مسابقات وچه وقتی که مرا در خیابان می دیدند. از همه متشکرم . می خواهم به همه شما بگویم که در قلبم جای دارید.»

گواردیولا درمورد جدایی اش از بارسا در پایان فصل و ردپایی که دراین تیم از او به جای می ماند، با فروتنی تمام گفت:« قدرت این تیم، همه ما را خوب نموده است. نمی دانم که من توانسته ام تا چه کارهایی برای تیم انجام دهم ولی همیشه باشگاه چیزهای بیشتری به تو می دهد. من برای اینکه دوباره نیازم به فوتبال را احساس کنم می روم؛ این اتفاقی است که الان برای من رخ نمی دهد و برای همین می خواهم بروم.»

مربی جوان بارسا در بحش پایانی صحبتهایش گفت:« شکست رکوردهای گلزنی نشانه آن است که رئال عملکرد خوبی داشته . سختی در کسب یک جام قهرمانی نیست، بلکه ادامه حرکت دراین مسیر برای مدتی طولانی است. این بزرگترین دستیابی ما در طول این مدت بود. آمار و ارقام برای شکستن هستند وروزی می رسد که تیمی با تمام رکوردهای ما برابری می کند و روزی می رسد که بارسلونایی دیگر ازتمام این آمار پیشی می گیرد.»


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ