برپایی نمایشگاه بزرگ خورشید مدینه در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 22 می 2011 | ساعت 20:41 | کد خبر: 4876 | sv101 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز” عاطفه غلامرضازاده دبیر کمیته بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ خورشید مدینه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگترین و ارزشمندترین بانوی تاریخ است و زنان ما باید الگوبرداری مناسبی از این شخصیت برجسته داشته باشند.
وی افزود: تمام تلاش مسئولان منطقه ویژه برای تکریم و بزرگداشت روز زن به کار گرفته می‌شود و انتظار داریم بتوانیم بهترین برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
غلامرضازاده از برگزاری جشن بزرگ “بانوی فدک ” به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) خبر داد و اضافه کرد: این جشن بزرگ با حضور ۷۶۶ نفر از کارکنان زن شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مراسم علی‌اصغر احمدی، روانشناس و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه تهران درباره شخصیت، رفتار، سلوک و تاثیرگذاری حضرت فاطمه‌الزهرا (س) در دین مبین اسلام سخنرانی می‌کند.
غلامرضازاده با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه “خورشید مدینه ” تصریح کرد: این نمایشگاه با ۶ غرفه کتاب، صنایع دستی، سلامت، ورزش، آشپزی و غرفه مشاوره فردی و گروهی افتتاح شده و انتظار می‌رود شاهد استقبال خوبی از این نمایشگاه باشیم.
وی یادآور شد: در غرفه کتاب این نمایشگاه، ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوعات مختلف همچنین موضوع دفاع مقدس و ایثارگری عرضه می‌شود و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند کتب مورد علاقه خود را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.
وی افزود: در غرفه مشاوره فردی و گروهی نیز خدمات مشاوره‌ای اجتماعی و روانشاختی به کارکنان ارائه می‌شود و این خدمات به منظور مقابله با استرس‌های شغلی، روابط بین فردی و ارتباط موثر، تعامل با خانواده و مقابله با افسردگی ارائه می‌شود.
دبیر کمیته بانوان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی بیان داشت: در حاشیه این نمایشگاه کارکنان زن شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس، با برگزاری مسابقه دارت با هم رقابت خواهند کرد.
غلامرضازاده ابراز داشت: در غرفه صنایع دستی نیز آثار هنری کارکنان زن این سازمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: در حاشیه این نمایشگاه همچنین یک مسابقه عکس با موضوع آزاد برگزار می‌شود و بر اساس برآورد انجام شده، کارکنان زن سازمان منطقه ویژه با ۵۵ اثر هنری خود در این مسابقه شرکت خواهند کرد.
این مقام مسئول گفت: گسترش ارزش‌ها و ترویج معنویات امری بسیار مهم است که در این منطقه با بهترین کیفیت انجام گرفته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ