برق‌ جان ملوان را در ساحل نخل تقی گرفت
تاريخ ارسال خبر : 8 ژوئن 2011 | ساعت 20:01 | کد خبر: 5158 | sv90 | چاپ این مطلب

پزشک کشیک درمانگاه صنعت نفت منطقه ویژه پارس‌جنوبی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام این ملوان به درمانگاه صنعت نفت اظهار داشت: هاشم پرو ملوان یک شناور باری عصر سه‌شنبه بر اثر برق‌گرفتگی در سواحل بندر نخل‌تقی جان به جان آفرین داد.
محمد قهرمان گفت: این ملوان ۴۰ ساله‌ روی شناور باری در کنار ساحل مشغول کار بود و به علت برخورد با سیم برقی که برای استفاده به کنار این شناور کشیده شده بود، دچار حادثه شد.
وی افزود: مصدوم دچار ایست قلبی و تنفس، ناشی از شوک الکتریکی شد و با توجه به تلاش دو ساعته کادر پزشکی این درمانگاه برای احیای قلب، موفق به نجات ایشان نشدیم و بیمار فوت شد.
قهرمان اضافه کرد: چناچه امدادهای اولیه احیای قلب و عروق توسط اطرافیان در مورد این فرد حادثه دیده انجام می‌شد احتمال زنده ماندن بیمار وجود داشت.
این مقام مسئول یادآور شد: در این منطقه که احتمال خطر و حوادث بالاست، افراد می‌توانند با بهره‌گیری از کمک‌های اولیه امداد و نجات در حوادث مختلف به جای ابراز هیجانات جانبی جان افراد مصدوم را نجات دهند.
قهرمان تصریح کرد: درمانگاه صنعت نفت منطقه ویژه پارس‌جنوبی و سایر مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان با همه توان و ظرفیت در خدمت کارکنان صنعت نفت و مردم بومی استان بوشهر و شهرستان کنگان هستند و تاکنون بیشترین خدمات درمانی را ارائه کرده‌ایم.
وی اذعان داشت: پارس‌جنوبی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و در حوزه بهداشت و درمان شاهد امکانات و تجهیزات ارزنده‌ای برای حوادث احتمالی هستیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ