سوری : امسال ،کلنگ زنی بزرگترین مرکز فوریت های پزشکی کشور در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 29 جولای 2010 | ساعت 11:51 | کد خبر: 590 | sv85 | چاپ این مطلب

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  در نشستی به مناسبت هفته جوان با  ابراز خرسندی از حضور در بین جوانان به ابعاد توسعه و چالش های فرا روی آن اشاره و خاطرنشان کرد:امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و به همت و تلاش مسئولین و حضور مردم حرکت توسعه در استان بوشهر در ابعاد مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی ،اقتصادی و صنعتی بسیار تند می باشد ولی متأسفانه عده ای علیرغم پیشرفت ها و خدمات ارزنده نظام در محرومیت ردایی و عمرانی و آبادانی در کشور با قصد تضعیف نظام و انقلاب در پی سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن این دستاوردها عظیم هستند .

وی افزود : از جوانان میخواهم که در برابر این حرکات مغرضانه هوشیار باشند و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود تلاش کنیم روند توسعه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

سوری درادامه به وضعیت اشتغال و تلاش سازمان برای تحقق مصوبه ۵۰درصد نیروهای بومی در شرکت ها منطقه اشاره و خاطرنشان کرد : در حال حاضر با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته و حمایت مسئولین محلی و استانی میزان درصد بکارگیری نیرو های بومی در شرکت های منطقه به ۳۸درصد و این امر در سازمان منطقه ویژه به ۶۲درضد رسیده است.

وی افزود : وزیر محترم نفت بجد پیگیر مصوبه اند و ما از هم به مدیران توصیه کردیم در راستای اجرای مصوبه و احقاق حق مردم استان از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه تصریح حرد : برای لایروبی اسکله نخل تقی که از دیگر مصوبات هیات محترم دولت بوده و وزارت نفت را مکلف به انجام آن شده بود اعتبار آن تامین و قرارداد اجرای آن با قرار گاه خاتم الانبیاء به امضاء رسیده و در مرداد ماه عملیات اجرایی پروژه شروع خواهد شد که با اتمام این کار دغدغه و نگرانی صیادان و ملوانان شهر نخل تقی مرتفع خواهد شد .

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس با اشاره به مشکلات بهداشتی منطقه خبر از ساخت مرکز فوریت های پزشکی در عسلویه داد و یاد آور شد :این مرکز که بزرگترین مرکز فوریت های پزشکی کشور است امسال کلنگ زنی و ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید و به کارگران کلیه شرکت ها و مردم منطقه خدمات ارائه خواهد داد .

مهندس سوری با تاکید بر اینکه توسعه و عمران و آبادانی مناطق پیرامون منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اولویت قرار دارند،‌قول دا د با تامین اعتبار مورد نیاز طرح های هادی کلیه روستا ها بخش در سالجاری بصورت صد درصد اجرا شود .

وی همچنین خاطر نشان کرد : تلاش میکنیم جلسات شورای فرهنگی منطقه از سر گرفته شود و موضوعات تامین اعتبار برای کلاس های کنکور ، کمک به تیم های ورزشی بخش و مساعدت به برنامه های گرامیداشت هفته مساجد درآن شوراء بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ