بخشدار عسلویه از اجرای ۸۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در عسلویه خبر داد
تاريخ ارسال خبر : 16 سپتامبر 2011 | ساعت 22:03 | کد خبر: 6551 | sv105 | چاپ این مطلب

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست مسئولان بخش عسلویه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای آغاز سال تحصیلی همکاری کنند تا شاهد فصلی بانشاط در امر تعلیم و تربیت باشیم.
وی افزود: عسلویه در سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش موفقیت‌های خوبی داشت که نسبت به سنوات قبل از آن بی‌نظیر بوده است.
بخشدار عسلویه همچنین با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: اگر ما دفاع مقدس و یاد شهیدان، ایثارگران و جانبازان را گرامی می‌داریم فقط به خاطر داشتن انگیزه خدایی و الهی آنهاست چون این گونه جنگ‌ها جهاد و عبادت خداوند است.
نادری تصریح کرد:  پس از ۸ سال دفاع مقدس که استعمارگران راه به جایی نبردند به جنگ نرم یا جنگ فرهنگی روی آوردند که آن هم باید با سلاح خاص خودش که همان سلاح بصیرت، آگاهی و علم است با آنها مقابله کرد و جایگاه آموزش و پرورش در این راستا بسیار حائز اهمیت است زیرا پایه و اساس شکل‌گیری هویت فرهنگی دانش‌آموز در کلاس درس و مدرسه است.
بخشدار عسلویه از اجرای ۸۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در عسلویه خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که در هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و متولیان امر اجرا می‌شود.
نادری در بخش دیگری از سخنانش به تسخیر سفارت اسرائیل در مصر اشاره کرد و آن را یک حرکت انقلابی ارزشمند در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همه اینها برگرفته از انقلاب اسلامی و حرکت و ایستادگی امام بزرگوار و ملت در برابر استعمار و رسیدن به استقلال و پیشرفت است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز اظهار داشت: همه مسئولان برای موفقیت آموزش و پرورش اهتمام دارند و این امر مایه خوشحالی و افتخار است.
علی احمدی افزود: پیشرفت‌های کمی و کیفی در آموزش و پرورش، افتخارت کسب شده توسط دانش‌آموزان منطقه در عرصه‌های مختلف و انتخاب آموزش و پرورش منطقه عسلویه برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی در بین تمام ادارات و نهادهای شهرستان کنگان در هفته دولت به عنوان دستگاه نمونه در واقع مرهون لطف خداوند منان و همفکری، همیاری و مجاهدت تمام دلسوزان تعلیم و تربیت منطقه عسلویه است.
وی همچنین اهم فعالیت‌های ستاد پروژه مهر ۹۰ که تا این زمان انجام شده و همچنین مسائل و مشکلاتی ابتدای سال تحصیلی را تشریح کرده و خواستار همکاری همه ادارات سطح منطقه بویژه اداره برق، آبفار، بهداشت، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عسلویه نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به بیان حماسه بزرگ دفاع مقدس در طول ۸ سال پرداخت.
احمد ملکوتی افزود: باید دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان و بویژه دانش‌آموزان عزیز تشریح شود تا جوانان با این افتخارات عظیم آشنا شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ