راه‌آهن باز هم باخت
تاريخ ارسال خبر : 30 سپتامبر 2011 | ساعت 21:05 | کد خبر: 6762 | sv90 | چاپ این مطلب


 

دیدار تیم های راه آهن و نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اکباتان آغاز شد و با برتری ۲ بر صفر نفت خاتمه یافت.

شاگردان غلامحسین پیروانی در دقیقه ۵۶ توسط فونیکه‌سی و از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. نفتی ها در دقیقه ۷۶ بار دیگر با گلزنی فونیکه‌سی به گل دست یافتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده شاهین حاج بابایی بود. وی به هدایت شهریاری، فونیکه‌سی و امید شریفی نسب از نفت کارت زرد نشان داد.

راه آهن با مربیگری دایی از ۹ بازی ۸ امتیاز کسب کرده است. نفت آبادان نیز ۱۳ امتیازی شد.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "راه‌آهن باز هم باخت"

  1. روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر گفت:

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر
    افتتاح ۳ واحد تولیدی صنعتی در دهه فجر

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از افتتاح ۳واحد تولیدی صنعتی در دهه فجر امسال خبر داد.

    به گزارش خبرنگار صدای بوشهر ، مهندس مهدی صفوی گفت: این تعداد واحد تولیدی در سه رشته صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار و۳۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی که تولیدات آن‌ها شامل نان صنعتی،نان اروپایی،ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی ، عمل آوری و بسته بندی میگو و ماهی،انجماد و بسته بندی مرغ است افتتاح می‌شود.
    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت این واحد ها شامل شرکت مرجان نور بوشهر، نان روز و حدیث نور دشتی می باشد و ظرفیت اشتغال‌زایی آنها ۵۴ نفر است.
    صفوی همچنین در خصوص تعهد شرکت متبوع خود برای ایجاد اشتغال در استان گفت: با به بهره برداری رسیدن تمامی قرارداد های بسته شده در این شرکت ۷۷۴۱ نفر در شهرک‌های صنعتی مشغول به کار می‌شوند که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مهم محقق گردد.
    وی همچنین اظهار داشت: بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی در دهه مبارک فجر نوید بخش ادامه چرخش چرخ صنعت در کشورمان بوده که با وجود فشارهای سنگین خارجی به حیات خود ادامه می‌دهد.
    وی همچنین به موانع موجود برای توسعه صنعتی و اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: رفع موانع تولید و اشتغال، کاهش دادن ریسک سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خصوصی، آزادسازی اقتصادی و گسترش خدمات و کالا و برخی موارد دیگر می‌‌تواند موجب رشد و شکوفایی صنعت استان شود.
    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین به اهداف این شرکت در آینده اشاره کرد و گفت: توسعه صنعتی استان طبق مزیت‌های منطقه‌ای، افزایش سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه به سمت تولید، جذب سرمایه‌گذاران خارجی، نوسازی ماشین آلات تولیدی صنایع استان و توانمندسازی تکنولوژی آن‌ها، ارتباط صنایع با هم از طریق اتصال زنجیره تولید به همدیگر و گسترش خوشه های صنعتی و کسب رضایت ارباب رجوع و صاحبان صنایع از اهداف ما در این مجموعه است.
    هم اکنون استان بوشهر دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی است.

ارسال یک پاسخ