اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان
تاريخ ارسال خبر : 9 اکتبر 2012 | ساعت 12:45 | کد خبر: 20285 | sv91 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار کنگان از اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 100 میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان

تیمور یزدان‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگاران در کنگان اظهار داشت: توسعه و عمران و آبادانی کنگان از اولویت‌های اساسی و مهم مسئولان است و به فضل خدا با تلاش و همت همه مسئولان در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این طرح‌ها موجب رضایت خاطر مردم و رشد و توسعه شهرستان می‌شود که امیدوارم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

فرماندار کنگان با اشاره به افزایش اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان خاطر نشان کرد: میزان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان حدود ۶۶ میلیارد تومان بود که با سفر نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری به کنگان و بررسی طرح‌ها این اعتبارات به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

یزدان‌شناس از اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان خبر داد و گفت: هم‌اکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری چند سالن استاندارد و مجهز و پنج چمن مصنوعی فوتبال و خوابگاه مجهز ورزشکاران در دست اجراست و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۵۵ میلیارد ریال پروژه بهداشتی نیز در این شهرستان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها گامی در توسعه شاخص‌های بهداشتی و درمانی است.

فرماندار کنگان یادآور شد: احداث حوزه علمیه برادران کنگان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداث دو هنرستان دخترانه و پسرانه، احداث دو دبیرستان معارف دخترانه و پسرانه و احداث مرکز علم و فناوری کنگان نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که در دست اجراست.

یزدان‌شناس بیان کرد: اجرای چند طرح هادی در روستاهای شهرستان و اجرای طرح‌های عمران شهری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ