برگزاری نخستین جشنواره سراسری رسانه در خردادماه سال آینده
تاريخ ارسال خبر : 6 دسامبر 2010 | ساعت 10:36 | کد خبر: 2483 | sv88 | چاپ این مطلب

نخستین جشنواره سراسری رسانه و صنعت نفت با هدف معرفی آثار برتر رسانه های کشور و قدردانی از تلاش های پدیدآورندگان آثار رسانه ای با موضوع صنعت نفت، خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش عسلویه نیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، نخستین جشنواره سراسری رسانه و صنعت نفت در دو بخش “عمومی” و “ویژه” و دو سطح رسانه های “سراسری” و “محلی- استانی” برگزار می شود و همه آثاری که در فاصله زمانی ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در یکی از رسانه های کشور (نشریات، خبرگزاری ها، شبکه های رادیویی و شبکه های تلویزیونی) به چاپ رسیده یا پخش شده باشد، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
بر پایه این گزارش، مطالب رسیده حوزه “مطبوعات”، در قالب های خبر، گفت و گو، گزارش، تیتر، سرمقاله، مقاله و…، و در حوزه “خبرگزاری ها” در قالب های خبر و گزارش، و در حوزه “رادیو و تلویزیون” در قالب های خبر، میزگرد، مستند و گفت و گو ارزیابی خواهند شد.
از جمله محورهای بخش عمومی نخستین جشنواره سراسری رسانه و صنعت نفت تببین نقش صنعت نفت به عنوان پیشران اقتصادی کشور، اجرای طرح ضربتی تولید بنزین و خودکفایی به منظور مقابله با تحریم کشورهای سلطه گر، فعال سازی فازهای باقیمانده پارس جنوبی و اجرای آن از سوی پیمانکاران داخلی، نقش ایران در تامین انرژی جهان در حوزه خلیج فارس، دریای خزر و استعدادهای نهفته انرژی در آن و تقویت جایگاه اوپک در بازار جهانی نفت و نقش ایران در این سازمان عنوان شده است.
همچنین آثار و پیامدهای مثبت اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بر صنعت نفت با در نظر داشتن زوایای بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف انرژی در کشور، تبیین و مقایسه تحلیلی مصرف انرژی در ایران با سایر کشورها و راهکارهای مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف منابع نفتی کشور، محور بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می دهد.
آخرین مهلت برای پذیرش آثار در نخستین جشنواره سراسری رسانه و صنعت نفت ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ است و تعداد آثار ارسالی برای شرکت در هر یک از رشته ها حداکثر ۳ اثر است.
دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری رسانه و صنعت نفت به شماره تلفن های ۶۶۱۵۴۹۰۲ و ۶۶۱۵۳۸۲۳ و نمابرهای ۸۸۹۳۹۴۷۳ و ۸۸۹۴۵۹۰۰ و به آدرس تهران، خیابان طالقانی، ساختمان مرکزی وزارت نفت، طبقه سوم، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، اتاق ۳۱۸ آماده پاسخگویی به پرسش های علاقه مندان است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ