بخشدار عسلویه:ملت ایران در ۹ دی ولایت‌مداری خود را به رخ دشمن کشیدند
تاريخ ارسال خبر : 29 دسامبر 2010 | ساعت 15:49 | کد خبر: 2704 | sv79 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری در نشست با مسئولان بخش عسلویه با اشاره به فرا رسیدن نهم دی اظهار داشت: روز نهم دی در تاریخ کشور ماندگار است و رمز ماندگاری این روز نیز حرکت خودجوش و مردمی در دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی است.
وی افزود: مردم به سران فتنه و متحدان داخلی و خارجی آنها درس بزرگی دادند و بصیرت و ولایت‌مداری خود را به رخ دشمن کشیدند و به دشمنان نشان دادند که ایران اسلامی همواره زنده و پابرجاست و هیچ قدرتی نمی‌تواند پیوند مردم و نظام را سست کند.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: دشمنان خواب‌های آشفته‌ای برای سرنگونی نظام اسلامی دیده بودند و می‌خواستند با سست کردن اعتقادات مردم به اهداف پلید خود برسند که مردم خیلی زود پی به ماهیت پست دشمنان بردند و آنها را طرد کردند.
نادری تصریح کرد: ولایت فقیه یک موهبت الهی برای کشور است و تمام سربلندی و اقتدار نظام اسلامی مرهون تدبیر و دوراندیشی ولایت فقیه است و دشمنان نیز به همین دلیل همواره بر علیه ولایت فقیه توطئه می‌کنند.
وی ابراز داشت: سیل خروشان مردمی در واقع موجب غرق شدن فتنه‌گران شد و امروز شاهد اقتدار نظام و جایگاه متزلزل فتنه‌گران هستیم.
بخشدار عسلویه عنوان داشت: نهم دی باید در تاریخ ثبت شود و روز بصیرت و ولایت‌مداری نیز بهترین عنوان برای این روز تاریخی و بی‌نظیر است.
نادری با اشاره به توطئه‌های اخیر فتنه‌گران نیز گفت: همزمان با آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها، دشمنان برای تحریف افکار عمومی وارد صحنه شدند و می‌خواستند بار دیگر‌ علیه نظام وارد عرصه شوند که همکاری مردم با دولت و استقبال گسترده از طرح هدفمندی یارانه‌ها سبب شد که خیلی زود طومار فتنه‌گران در این زمینه پیچیده شود و امروز شاهد آرامش و ثبات در بازار هستیم.
بخشدار عسلویه با تجلیل از همراهی مردم اظهار داشت: این تعامل و همراهی موجب موفقیت کامل این طرح شده که باید از مردم تجلیل کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ