بازسازی ۳۳۰۰ کلاس درس در ۱۰ شهرستان استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2014 | ساعت 8:21 | کد خبر: 30537 | sv173 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از بازسازی ۳ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد.

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان امروز در واقع آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و به هر میزان بیشتر به این عزیزان توجه کنیم شاهد موفقیت‌های بیشتری نیز توسط این عزیزان خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های متنوع مدرسه‌سازی در استان و افزایش امکانات و تجهیزات مدارس در دستور کار قرار دارد و انتظار داریم با همکاری سایر مسئولان در این مسیر به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

مرادی تصریح کرد: تامین امکانات سرمایشی و گرمایشی مدارس استان بوشهر از اولویت‌های این اداره کل است و بحمدالله تاکنون در شهرستان‌های مختلف به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: حمایت‌های خیران از مدرسه‌سازی در استان بوشهر تاثیر بسیار زیادی در موفقیت این اداره کل داشته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: در چند سال اخیر در راستای مقاوم‌سازی مدارس شهرستان‌های مختلف اقدامات زیربنایی انجام شده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

مرادی از بازسازی ۳ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی صورت گرفته، بیش از سه هزار و ۳۰۰ کلاس درس در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر بازسازی و مقاوم‌سازی شده و این روند تا مقاوم‌سازی و بازسازی تمام کلاس‌های درس ادامه دارد.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و پیشرفت آموزش و پرورش اهتمام ورزیم.

فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ