مسؤولیت‌های اجتماعی در پارس جنوبی محقق شود/ لزوم اشتغال بومی‌ها
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2024 | ساعت 22:12 | کد خبر: 37227 | sv241 | چاپ این مطلب

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و گفت: مسؤولیت‌های اجتماعی در پارس جنوبی محقق شود

مهدی مهر انگیز صبح چهارشنبه در دیدار با مسؤولان و مردم شهرستان عسلویه اظهار کرد: حضور در بین مردم سبب می‌شود آنها مشکلات و خواسته‌های خود را بدون واسطه بیان کنند و این از وظایف مسئولان است که در کنار مردم باشند و در صدد رفع مشکلات آنها گام بردارند.

وی به اقدامات صورت گرفته در شهرستان عسلویه اشاره داشت و گفت: از جمله مواردی که با ورود دستگاه قضائی در حال پیگیری آن هستیم خارج کردن ۱۳ روستای این شهرستان از موات است که امیدواریم به زودی این امر محقق خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر احیای حقوق عامه را از اولویت‌های دستگاه قضائی استان دانست و افزود: به دادستان شهرستان تاکید شده است که کلیه مواردی که در راستای حقوق عامه است.

وی ادامه داد: ورود جدی داشته باشد که در این شهرستان با توجه به وجود شرکت‌های عظیم نفت و گاز می‌بایست موضوعاتی چون وضعیت آلایندگی‌های این شرکت‌ها و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی آنها و موضوع رفع راه‌های مواصلاتی که حادثه خیز هستند و اجرای روشنایی معابر در سطح این شهر و موضوع جذب و استخدام ۵۰ درصدی جوانان بومی و پیگیری مطالبات کارگری و رعایت قوانین کار و کارگری و رسیدگی به مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی که نیاز به حمایت قضائی دارند را به طور جد دنبال کند.

مهر انگیز گفت: مردم این شهرستان مطالباتی دارند که می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد که از جمله آنها ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون بهداشت، درمان، آموزشی، ورزشی، رفاهی و تفریحی است که می‌توان با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها اجرا شوند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این دیدار بی واسطه با مردم علاوه بر اینکه به درخواست‌های قضائی و حقوقی آنها رسیدگی شد، مطالبات مردم این شهر نیز مورد توجه قرار گرفت که دستورات لازم نیز صادر شد و در مواردی که مربوط به دادستان این شهر بود تأکیدات لازم صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از پروژه ساخت ساختمان دادگستری شهرستان عسلویه نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ