راه اندازی مجهزترین پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت در بیمارستان توحید جم
تاريخ ارسال خبر : 23 ژانویه 2011 | ساعت 9:35 | کد خبر: 2956 | sv109 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مهرداد حسین زاده؛ رییس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به راه اندازی مجهزترین پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت در بیمارستان توحید جم، افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بودجه مورد نیاز برای تجهیز این پلی کلینیک فوق تخصصی را تامین خواهد کرد.
رییس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر یادآور شد: با راه اندازی این مرکز علاوه بر کاهش ازدحام در بخش درمانگاه های تخصصی، تعداد پزشکان متخصص در بیمارستان توحید جم نیز افزایش می یابد.
حسین زاده افزود: بیمارستان توحید جم به عنوان تنها مرکز درمانی بیمارستانی در سطح منطقه، علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان، پذیرای ساکنان بومی منطقه نیز هست؛ به گونه ای که در بخش پاراکلینیکی و خدمات سرپایی ۶۵ درصد و در بخش های بستری و اتاق های عمل و زایشگاه ۸۰ درصد مراجعین به این بیمارستان را افراد بومی منطقه تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی بهینه و مطلوب به شهروندان جم و عسلویه و دیگر شهرها و روستاهای استان بوشهر، الگویی بسیار موفق از تعامل وزارت نفت در مناطق محروم است که در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ