امام جمعه اهل سنت عسلویه: بدلیل نبود امکانات لازم در مرکز بهداشتی مردم به شدت گلایه مند هستند
تاريخ ارسال خبر : 25 فوریه 2011 | ساعت 16:18 | کد خبر: 3390 | sv97 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز؛ شیخ ‌ابراهیم محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل سنت عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای خداوند یکی از مهم‌ترین راه‌های رستگاری انسان در دنیا و آخرت است و همه باید تقوای الهی را پیشه کنیم تا موفق شویم.
وی در ادامه با اشاره به بحث ادب با نفس افزود: با توبه می‌توانیم از گناهان دوری کنیم و در واقع توبه سبب مراقبت از نفس می‌شود و سبب می‌شود که به سوی خداوند رجوع کنیم و بازگشت به خداوند از مهم‌ترین و ارزشمندترین اعمال است.
امام جمعه اهل سنت عسلویه با تاکید بر لزوم مراقبت از نفس خاطرنشان کرد: با خدا بودن رمز موفقیت است؛ چرا که خداوند در همه جا حاضر و ناظر است و بر همه چیز انسان اشراف و آگاهی دارد و در محضر خداوند باید مرتکب گناه نشویم و نفس خود را محاسبه کنیم.
محمدی تصریح کرد: باید به صورت روزانه و ماهانه و هفتگی نفس خود را محاسبه کنیم و اگر عمل خیری انجام داده‌ایم باید آن را بیشتر کنیم و اعمال خیر را باید ادامه دهیم و اگر عمل بد و ناشایستی داشته‌ایم نیز باید آن را ترک کنیم و محاسبه اعمال ارزش بسیار زیادی دارد.
وی همچنین بر مجاهدت با نفس تاکید کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) نیز در برگشت از یکی از جنگ‌ها به یاران خود فرمود که این جهاد اصغر است و زمانی که یاران پرسیدند پس جهاد اکبر چیست؟ پیامبر (ص) فرمودند که جهاد با نفس جهاد اکبر است و این در واقع نشان‌دهنده ارزش مجاهدت با نفس است.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با اشاره به هفته سلامت عنوان داشت: مراکز بهداشتی عسلویه امکانات لازم را ندارند و مردم به شدت از این اوضاع گلایه‌مند هستند و مردم انتظار رسیدگی دارند.
محمدی اضافه کرد: عسلویه با نام بزرگی که دارد توقع مردم را بالا برده و وجود امکانات مجهز بهداشتی حداقل خواسته مردم است و مسئولان باید دقت کنند و رضایت خاطر مردم شریف عسلویه را فراهم کنند و باید مرکز بهداشتی عسلویه را به کمک‌های اولیه مجهز کنند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم وحدت بین مردم گفت: عسلویه می‌تواند نماد روشنی از اتحاد شیعه و سنی باشد و از همه مردم سراسر کشور می‌خواهیم که وحدت را حفظ کنند و با تبعیت از مقام معظم رهبری به سمت موفقیت و پیشرفت حرکت کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ