معاون عمرانی استاندار بوشهر:تصویب اختصاص ۲ درصد نفت گامی بزرگ برای توسعه استان بوشهر است
تاريخ ارسال خبر : 11 مارس 2011 | ساعت 20:53 | کد خبر: 3688 | sv88 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز، مسعود نصوری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در منطقه حفاظت شده نایبند عسلویه اظهار داشت: خدمت صادقانه، تلاش و همت مضاعف از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت نهم و دهم است که رضایت خاطر مردم عزیز را در بر داشته است.
وی با تقدیر از تصویب اختصاص دو درصد درآمد نفت برای توسعه استان بوشهر افزود: با پیگیری نمایندگان محترم استان قید دو فوریتی اختصاص ۲ درصد درآمد نفت به استان بوشهر تصویب و این مهم گامی موثر برای شتاب توسعه استان بوشهر است.
معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای مسائل فرهنگی استان نهایی شده است و هنوز احتمال افزایش این بودجه وجود دارد.
نصوری سفر سوم دولت را بسیار با ارزش توصیف کرد و عنوان داشت: بیشترین مصوبات دور سوم سفرهای استانی هیئت محترم دولت مربوط به استان بوشهر بوده و این مهم جای بسی خوشحالی است.
وی در ادامه از تصویب ایجاد گمرک در بنادر نخل تقی و سیراف خبر داد و یادآور شد: با تلاش مسئولان و با حمایت دولت خدمتگزار، توسعه پس‌کرانه بندر کنگان از هفته آینده آغاز می‌شود.
نصوری همچنین با اشاره به مشکلات سوخت کشاورزان گفت: ۳۵ هزار لیتر سوخت ویژه کشاورزان شهرستان کنگان با مدیریت فرماندار تامین شده و این امر دارای ارزش بسیار زیادی است و بخش اعظمی از نگرانی کشاورزان زحمتکش را حل می‌کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ