امام جمعه اهل سنت عسلویه:انتظار می‌رود مصوبه ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی به طور کامل اجرایی شود.
تاريخ ارسال خبر : 11 مارس 2011 | ساعت 21:12 | کد خبر: 3698 | sv82 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز، شیخ ‌ابراهیم محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل سنت عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به انجام تکالیف الهی اظهار داشت: باید دستورات قرآن و اسلام را مو به مو اجرا کنیم و همه ما به عنوان مسلمان موظف هستیم در مسیر کتاب آسمانی قرآن حرکت کنیم و دستورات خداوند را اجرا کنیم.
وی افزود: دوری گزیدن از گناهان وظیفه‌ای است که تمام مسلمانان باید انجام دهند و باید تقوا داشته باشیم تا رستگار شویم.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با اشاره به تخریب مسجد جامع عسلویه و ساخت مجدد این مسجد خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید در ساخت این مسجد مشارکت کنند و در واقع ساخت مسجد یک سنت حسنه است.
محمدی به ساخت مسجد در زمان پیامبر (ص) اشاره و تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) در زمان هجرت به مدینه به ساخت مسجد اقدام فرمودند و همه مسلمانان در این امر به ایشان کمک کردند و در مدت زمان کوتاهی این امر انجام شد و امروز نیز همه ما به عنوان پیروان پیامبر اسلام(ص) وظیفه داریم در این امر خیر مشارکت کنیم.
وی اضافه کرد: مسئولان و متولیان امور نیز در این برنامه مشارکت کنند تا هر چه زودتر شاهد راه‌اندازی مجدد این مسجد باشیم و بتوانیم مراسمات وحدت‌بخش را برگزار کنیم.
امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال در عسلویه گفت: جوانان این منطقه نباید بیکار باشند و مسئولان باید در این راه همکاری کنند و البته با تلاش دولت و رئیس جمهور محترم شاهد تحول خوبی در اشتغال هستیم و این امر بسیار ارزش دارد.
محمدی افزود: اجرای مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی مشکل اشتغال را کاملا حل می‌کند و انتظار می‌رود که این مصوبه به طور کامل اجرایی شود.
وی بیان داشت: عسلویه دارای تاسیسات عظیم نفت و گاز است و جوانان باید تحصیلات مرتبط را ادامه دهند تا در این منطقه مشغول به کار شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ