کونته: دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم
تاريخ ارسال خبر : 3 می 2012 | ساعت 11:57 | کد خبر: 12058 | sv123 | چاپ این مطلب

سرمربی یوونتوس پس از توقف تیمش مقابل لچه اعلام کرد که اگر این تیم می‌خواهد برای بیست و هشتمین بار قهرمان سری A شود حتما باید در دو بازی باقی مانده به پیروزی برسد.


یوونتوس تیم صدرنشین سری A ایتالیا مقابل لچه با تساوی یک بر یک متوقف شد تا میلان را در فاصله یک امتیازی خود ببیند.

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس با وجود کسب این تساوی، همچنان معتقد است که تیمش می‌تواند قهرمان اسکودتو شود اما دیگر نباید هیچ امتیازی از دست بدهد.

وی که با اسکای اسپورت ایتالیا مصاحبه می‌کرد گفت: مشخص است که این تساوی به ضرر ما خواهد بود. حالا باید حتما در دو بازی باقی‌مانده به پیروزی برسیم. با این حال اگر ابتدای فصل به من می‌گفتند که در فاصله دو هفته‌ مانده به پایان رقابت‌ها در چنین شرایطی قرار می گیریم، بسیار خوشحال می‌شدم.

کونته با اشاره به اشتباه بوفون دروازه‌بان یوونتوس که منجر به دریافت گل شد، گفت: بوفون بد شانسی آورد. گاهی اوقات از این اتفاقات رخ می‌دهد. با این حال، او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. فوتبال همین است. حالا باید از این مساله عبور کنیم و به فکر آینده باشیم.

یوونتوس با این تساوی ۷۸ امتیازی شد. میلان نیز با پیروزی مقابل آتلانتا به امتیاز ۷۷ و فاصله یک امتیازی یوونتوس رسید. دیدار بعدی یوونتوس روز یکشنبه مقابل کالیاری خواهد بود و میلان باید در داربی شهر میلان به مصاف اینتر برود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ