سازمان منطقه ویژه پروژه نیمه تمام زمین چمن ورزشی استادیوم عسلویه را تکمیل می کند
تاريخ ارسال خبر : 10 آوریل 2011 | ساعت 8:03 | کد خبر: 4170 | sv122 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز، موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه در جلسه شورای اداری بخش عسلویه با اشاره به مشکلات موجود در منطقه و آلودگی های ناشی از تاسیسات پارس جنوبی و پتروشیمی ها بر لزوم توجه بیشتر مسئولین به مردم تاکید و اظهار امیدواری کرد با تعامل و هماهنگی قوا و تمام دستگاههای اجرایی بتوانند منویات مقام معظم رهبری در اتمام سریع پروژه ها و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: باید با همکاری و تعامل مسئولین محلی مشکلات مردم را حل نماییم و نباید دچار روزمرگی شویم و باید کارهایی انجام دهیم که ماندگار باشد.

وی اضهار داشت: باید امکانات منطقه ارتقا یابد و مردم احساس آرامش داشته باشند طوریکه زندگی در عسلویه به راحتی زندگی در تهران باشد سالن چندمنظوره تاسیس شود و ورزش بانوان توسعه یابد و بانوان نیز در امر ورزش مشکلی نداشته باشند و مردم بایستی بخواهند و بدانند آنچه را که می خواهند بدست می آورند و در این راه بایستی اراده خود را قوی تر از گذشته نمایند.

موسوی ابراز داشت: در جهت کاهش آلودگی ناشی از تاسیسات، سازمان منطقه ویژه نهال هایی را در اختیار دهیاران بخش عسلویه قرار می دهد تا نسبت به کاشت آنها اقدام نمایند و دراین گام نهایت همکاری با دهیاران را خواهیم داشت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ