حضور مسئولین در بین نمازگزاران و ارائه اقدامات صورت گرفته
تاريخ ارسال خبر : 15 می 2015 | ساعت 19:13 | کد خبر: 33315 | sv230 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امـام جـمـعـه عـسلویه خواستار حضور مسئولین در بین نمازگزاران جهت ارائه گزارش شفاف شد.امام جمعه عسلویه

بـه گــزارش خبرنگار “عســلویــه نیــوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه اول نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) سرچشمه خوبی‌ها و برکات است و باید از ایشان الگوبرداری کنیم.

وی به موضوع قرض‌الحسنه اشاره کرد و آ‌ن‌را سنت نیکو و از عبادات مالی برشمرد و با انتقاد از ربا خواری افزود: قرض‌الحسنه را باید برای رضای خدا و به صورت شرافتمندانه به کسانی که نیاز دارند بدهیم؛ روش پیامبر (ص) و امامان (ع) ما اینگونه بوده و مخفیانه و با رعایت حرمت قرض گیرنده به او کمک می‌کردند و ما باید دراین زمینه از این عزیزان الگو بگیریم.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در این دیدار اشاره کردند که اگر یک ملت نتواند از عظمت و هویت خود دفاع کند توسری خور می‌شود و همه ما باید تلاش کنیم عظمت و هویت خود را حفظ کنیم.

هاشمی‌نژاد به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و با تاکید بر هوشیاری مسئولان و مذاکره‌کنندگان تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا در جایی گفته که اگر مذاکرات هم حل شود باز ما با ایران مشکل داریم و تحریم کامل برداشته نمی‌شود.

وی به تهدیدات آمریکا اشاره کرد و گفت: جانشین فرمانده سپاه ما گفته که ما از جنگ با آمریکا استقبال می‌کنیم و این نشانه عزت و اقتدار نظام است.

هاشمی‌‌نژاد با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ تحمیلی تا الان چند بار برای حمله نظامی به ما برنامه‌ریزی کرده افزود: با وجود این برنامه‌ریزی‌ها اما نتوانسته و جرات نکردند چون خدا با ماست، امامان معصوم (ع)با ما هستند و ما تنها نیستیم.

وی با بیان اینکه باید با تمام جان از عظمت نظام دفاع کنیم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت ما ایستادگی است و این مسئله در واقع پشتوانه تیم مذاکره کننده است.

امام جمعه عسلویه به موضوع یمن اشاره کرد و با طرح این سئوال که چرا سعودی‌ها و همپیمانانش به یمن حمله کردند گفت: یمن کشور ثروتمندی نیست که بخواهند ذخایر آنجا را غارت کنند و البته آنها از شکل گرفتن یک ایران دیگر در کنار عربستان می‌ترسند.

هاشمی‌نژاد افزود: امروز اسلام هراسی در دنیا باعث باعث گرایش بیشتر غربی‌ها به اسلام شده است و آن هم اسلام ناب نه اسلام آمریکایی یا انگلیسی یا سعودی و این مسئله مهمی است.
وی به جلسه فرمانداران و ائمه جمعه استان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و یادآور شد: استاندار گزارشی خوبی داد که اگر این مسایل عملیاتی شود برای استان بار خوبی دارد.

هاشمی‌نژاد افزود: من هم مشکلات شهرستان از جمله سه مشکل آلودگی و آب و اشتغال را بیان کردم و خواستار توجه جدی به رفع این مشکلات شدم و استاندار نیز قول پیگیری داد.

وی خواستار ارائه گزارش توسط مسئولان عسلویه به مردم شد و خاطر نشان کرد: تقاضای من از مسئولین اجرایی شهرستان این است که بیایند در جمع نمازگزاران و شفاف گزارش بدهند؛ زحمات و کارهایشان را بیان کنند.

هاشمی‌نژاد در پایان با اشاره به برگزاری مراسمات ویژه عید مبعث نیز اظهار داشت: با توجه مراسم امشب که به مناسبت عید مبعث در حسینیه فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود توصیه می‌کنم همه مردم با وحدت و انسجام و شکوه در این مراسم و سایر مجالس دینی و مذهبی شرکت کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ