رئیس شورای شهرستان عسلویه: هیچ محدوده جغرافیائی از عسلویه جدا نشده است و موضوع منتشر شده کذب است/ مسؤلین شهرستان کنگان در هفته وحدت از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنند
تاريخ ارسال خبر : 18 سپتامبر 2024 | ساعت 23:31 | کد خبر: 37400 | sv29 | چاپ این مطلب

📌 رئیس شورای شهرستان عسلویه: هیچ محدوده جغرافیائی از عسلویه جدا نشده است و موضوع منتشر شده کذب است/ مسؤلین شهرستان کنگان در هفته وحدت از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنند

🔹 بوهندی نجفی رئیس شورای شهرستان عسلویه :طی پیگیری هایی انجام شده از مسؤلین مرکز استان این موضوع صحت ندارد و جلو این کار گرفته شده است امیدوارم ما شوراهای شهرستان با وحدت وهمدلی بتوانیم جلو این کار بگیریم  تحقق این موضوع قطعاً باعث تشدید اختلافات بین این دو شهرستان همجوار خواهد شد.
🔹️بوهندی نجفی گفت:متأسفانه مطرح کردن این موضوع که نه صحت و نه ابلاغ شده آنهم در هفته وحدت که نه تنها مناسب نیست بلکه باعث کمرنگ شدن مشارکت مردم در برنامه و مراسمات این هفته خواهد بود که ناشی از کج سلیقگی می باشد.
🔹️ این موضوع برای مردم شهرستان عسلویه حیاتی است ما در کشوری به نام ایران زندگی میکنیم که مرزی بین روستاها و شهرها و شهرستانها و استانها نمی بینیم.
🔹️ نجفی افزود: مسؤلین شهرستان کنگان باید متوجه سالهای سال همزیستی و زندگی مسالمت آمیز وحدت و برادری بین مردم شهرستانهای کنگان و عسلویه باشند و از دامن زدن به این موضوع بپرهیزند متأسفانه این موضوع را دستاورد و عیدی بزرگ میدانند انگار انتزاع این قسمت از عسلویه از پس گرفتن باکو ونخجوان و آذربایجان مهم تر است.
🔹️ رئیس شورای شهرستان عسلویه در پایان گفت:این نگاه اختلاف افکنانه که باعث بهم زدن آرامش و امنیت مردم در منطقه حساس پارس جنوبی و از همه مهم‌تر وحدت و نزدیکی مردم شهرستان های عسلویه و کنگان نشانه گرفته زیبنده نیست.

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ