تأثیر صنایع نزدیک به شهر عسلویه بر مشکلات برق  شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 11 اکتبر 2024 | ساعت 23:59 | کد خبر: 37483 | sv55 | چاپ این مطلب

مدیریت برق شهرستان
🔰تأثیر صنایع نزدیک به شهر عسلویه بر مشکلات برق  شهرستان عسلویه

زارعی رئیس اداره برق شهرستان عسلویه وجود صنعت در جوار عسلویه را پر از چالش که موجب وارد شدن خسارت های زیادی به برق شهرستان مطرح کرد.

علی زارعی رئیس اداره برق شهرستان عسلویه در نشست با خبرنگاران شهرستان از زمان حضور تصدی مدیریت برق شهرستان تا به امروز و از تلاش و برنامه های خود در محوریت رضایت مردم گفت و خاطرنشان کرد: از همان روز نخست کاری سعی کردم ارتباط با رسانه ها و اعضا محترم شوراهای اسلامی ، اصحاب ذی نفوذشهرستان ، ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه و مسئولین سیاسی شهرستان استفاده کنم تا بتوانم از تمام ظرفیت های شهرستان در جهت خدمت به مردم استفاده نمایم.
شهرستان عسلویه با توجه به شرایط آب و هوایی و وجود صنعت در مجاورت ما چالش های قراوانی در حوزه شرکت توزیع نیرو ایجاد کرده است یکی از مهمترین چالش های موجود تعمیر شبکه برق است که با توجه به وجود صنعت و آلایندگی موجود در منطقه عمر مفید تجهیزات ما به ۲ تا ۵ سال رسیده در صورتیکه کل کشور عمر مفید شبکه برق بین ۱۵ تا ۳۰ سال برآرود شده است که این باعث هزینه های بسیار گزافی بر روی حوزه صنعت برق در شهرستان شده است.
با توجه به شرایطی که وجود دارد در شاخص قابل اطمینان که یکی از شاخص‌های مهم وزارت نیرو در تعیین مدیریت‌ها و شرکت‌های برتر هست در سال ۱۴۰۱ در بین ۱۳ مدیریت برق؛ مدیریت برق شهرستان عسلویه رتبه دهم را داشت.
شاخص تامین برق پایدار یکی از شاخص‌های مهم وسایلی با حضور بنده به عنوان خادم مردم در شهرستان در حوزه صنعت برق با کارهای کارشناسی که صورت گرفت و شناختی که از شرایط شبکه و محیط شهرستان داشتیم آسیب شناسی انجام دادیم کارهایی که نیاز بود شبکه اورهال کنیم قبل از شروع پیک بار در سال ۱۴۰۲ کارهای پیشگیرانه انجام دادیم و با تمام تلاش همکاران عزیز در حوزه بهره‌برداری به عملکرد چشمگیری در سال ۱۴۰۲ دست پیدا کردیم که رتبه اول استان را کسب نمودیم در شاخص تامین برق پایدار یعنی ما از رتبه دهم به رتبه نخست دست پیدا کردیم.
کمترین میزان خاموشی در عسلویه
برای مردم شهرستان عسلویه در چندین سال گذشته همچین جایگاهی کسب نکرده بود این شاخص تاثیر بسیار زیادی در رضایت مردم و جلب رضایت آنها در این شرایط آب و هوایی که همه مطلع هستند اتفاق افتاد، همکاران ما در این شرایط آب و هوایی در گرمای بسیار شدید که همه به آن واقفند خطوط شبکه را هفته‌ای دو بار با آب مقطر شستشو می‌دهند که اگر این شستشو صورت نمی‌گرفت با قطعی برق مکرری مواجه می‌شدیم.
در سال جاری با اعتبارات جذب شده از محل شرکت توزیع نیرو در ۱۰ روستای شهرستان تبدیل شبکه‌های خطوط خود نگهدار در راستای رضایت مردمی و جلوگیری از سرقت‌ها صورت گرفته است./عسلویه نیوز


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ