بخشدار عسلویه:در راه توسعه عسلویه باید بیش از پیش فعالیت کنیم
تاريخ ارسال خبر : 4 آوریل 2011 | ساعت 11:55 | کد خبر: 4073 | sv99 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز ،عبدالله نادری بخشدار عسلویه صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگارن با اشاره به سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهر عسلویه و بازدید ایشان از تاسیسات پارس جنوبی گفت:عسلویه خط مقدم جهاد اقتصادی در سال جاری است و سفر مقام معظم رهبری در نخستین روزهای امسال به این منطقه در واقع نشان دهنده اهمیت اقتصادی عسلویه و پارس جنوبی بوده و این امر نشان دهنده تیزبینی و درایت مقام عظمای ولایت است.
وی اضافه کرد: تلاش برای برطرف کردن معضل اشتغال جوانان، ارتقای ساختارهای اداری و رفع آلاینده‌های زیست‌ محیطی باید در دستور کار قرار گیرد.
بخشدار عسلویه اظهار داشت: منطقه عسلویه دارای جایگاه خاصی در اقتصاد کشور است و وضعیت امکانات رفاهی این بخش زیبنده قطب اقتصادی کشور نیست.
عبدالله نادری افزود: دولت در این چند سال تلاش زیادی برای محرومیت‌زدایی در این بخش انجام داده است و تا حدودی شاهد بهبود وضعیت هستیم که البته باز هم نیاز به کار داریم و باید حداکثر تلاش خود را به کار ببندیم.
وی یادآور شد: وزیر نفت در دو سال اخیر زحمات زیادی متقبل شده و سوری مدیر‌عامل نفت و گاز پارس و موسوی مدیر‌عامل منطقه ویژه نیز در توسعه عسلویه تلاش گسترده‌ای داشته‌اند که باید شتاب بیشتری بگیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در راه توسعه عسلویه باید بیش از پیش فعالیت کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ