شکری:با وینگادا و آرفی صحبت کردم
تاريخ ارسال خبر : 2 می 2012 | ساعت 16:49 | کد خبر: 11988 | sv54 | چاپ این مطلب

مشاور حقوقی و امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با آرفی و وینگادا به صورت تلفنی گفت و گو کرد.


 مصطفی شکری که امروز با حکم رویانیان به عنوان مشاور حقوقی و امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد درباره آخرین وضعیت پرونده وینگادا و آرفی اظهار داشت: پس از اینکه از مدیرعامل باشگاه اجازه گرفتم با وینگادا تماس تلفنی داشتم و به او اعلام کردم علاقه داریم سوءتفاهم‌ها توافقی حل شود. در غیر این صورت به دادگاه عالی ورزش اعتراض خواهیم کرد. اگر کار به اینجا بکشد قطعا پرونده طولانی‌تر می‌شود که این به نفع وینگادا نیست.


 وی افزود: وینگادا اعلام کرد دوست دارد همه چیز توافقی حل شود و مشکلی نیست. قرار شد به زودی در یکی از کشورهایی که طرفین به توافق می‌رسند جلسه‌ای برگزار شود و رو در رو مشکل را حل کنیم.


 شکری درباره پرونده آرفی نیز گفت: پس از وینگادا با آرفی هم حرف زدم. البته به مدیر برنامه‌های این بازیکن درباره مصاحبه‌هایش تذکراتی دادیم و به آرفی اعلام کردیم حرف‌هایی که منشأ ندارد نباید از سوی مدیربرنامه‌هایش اعلام شود.


 مشاور حقوقی و امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به توافقاتی که شده به آرفی اعلام کردیم پول ایشان باید از مطالبات ما در سازمان لیگ پرداخت شود و یا به صورت اقساط با کاهش این پول، مبلغ را به آرفی بدهیم که خود ایشان نیز قبول کرد. با آرفی به زودی جلسه‌ای رو در رو خواهیم داشت.


 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ