بازیکنان مازاد پرسپولیس/ تعداد: ۱۲ نفر، اسامی: نامعلوم!
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2012 | ساعت 15:37 | کد خبر: 12465 | sv65 | چاپ این مطلب

 

مرجع خبری پرسپولیس : گمانه‌زنی‌ها درخصوص لیست خریدهای پرسپولیس و البته بازیکنانی که دنیزلی نمی‌خواهد همچنان ادامه دارد اما ظاهرا برای پی بردن به اصل ماجرا باید دو هفته دیگر هم صبر کرد.

 

چنانچه پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند باید در تاریخ سوم خردادماه در مرحله یک‌هشتم نهایی این دیدارها به میدان برود.

 

اگر موفق به شکست حریف خود شود تا سه چهار ماه بعد از آن دیداری در پیش نخواهد داشت و نوبت غربال فرا می‌رسد. چنانچه خدای ناکرده پرسپولیس از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باز بماند مسوولان باشگاه می‌توانند مثلا در تاریخ ۲۷ یا ۲۸ اردیبهشت ماه لیست مازادشان را اعلام کنند، لیستی که تنها دنیزلی، رویانیان و ناصر صادقی مترجم و دوست دنیزلی از آن مطلعند و به هیچ وجه اطلاعاتی از آن بروز نمی‌دهند، البته گفته می‌شود فعلا تنها تعداد نفرات مازاد که ۱۲ بازیکن را شامل می‌شود مشخص شده و صحبت از اسامی نیست.

 

دنیزلی به تیم خلوت اعتقاد دارد و قصد دارد با کنار گذاشتن ۱۲ بازیکن از تیم ۲۶ نفره فعلی باجذب ۶ بازیکن لیگ برتری و دو سه مهره جوان کادر تیم فصل آینده‌اش را اعلام کند. دنیزلی پیشتر اعلام کرده بود اعتقادی به خرید بازیکنان خارجی متوسط که با قیمت‌های پایین راهی لیگ ایران می‌شوند، ندارد و ترجیح می‌دهد از بازیکنان جوان و دارای پتانسیل ایرانی استفاده کند، ظاهرا مامور خرید لیست ارائه شده از سوی دنیزلی هم شخص رویانیان است و او حتی نزدیکانش را در جریان مذاکرات و نحوه جذب بازیکنان جدید قرار نمی‌دهد.

 


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ