شبکه راه‎های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر تکمیل است
تاريخ ارسال خبر : 6 ژوئن 2012 | ساعت 12:21 | کد خبر: 14627 | sv78 | چاپ این مطلب

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: شبکه راه‎های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر تکمیل است.

خبرگزاری فارس: شبکه راه‎های روستایی بالای 50 خانوار در استان بوشهر تکمیل است

به گزارش “عسلویه نیوز” علیرضا صفایی بوشهری سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر طی دو سال اخیر تلاش گسترده‌ای برای توسعه و گسترش راه‌های استان داشته و ایمن‌سازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز مهم‌ترین برنامه این اداره کل است.

وی افزود: توسعه راه‌های روستایی و کیفیت بخشیدن به این راه‌ها در یکی دو سال گذشته با اهتمام مسئولان انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه شبکه راه‎های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر تکمیل شده، خاطرنشان کرد: این اداره کل از هیچ تلاشی برای بهبود جاده‌های روستایی و صعب‌العبور دریغ نخواهد کرد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: استان بوشهر بیش از ۴ هزار و ۱۸۷ کیلومتر راه و جاده دارد که بیش از ۶۰۰ کیلومتر از این راه‌ها بزرگراه هستند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر بر اساس آمار موجود بیش از ۴۶۰ کیلومتر راه اصلی و ۹۱۶ کیلومتر راه فرعی دارد و تلاش برای افزایش ایمنی راه‌های فرعی و اصلی استان مهم‌ترین اولویت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از ۷۲ هزار واحد مسکونی مهر در سراسر استان بوشهر کلنگ‌زنی شده که انتظار داریم تا سال آینده بیشتر این واحدها را تحویل دهیم.

صفایی بوشهری اذعان کرد: هفته گذشته و با حضور وزیر راه و شهرسازی تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و انتظار داریم تا پایان امسال بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی شامل واحدهای خودمالکی و مسکن مهر و شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی گفت: دولت نهم و دهم اهتمام خاصی در خانه‌دار کردن جوانان و افراد مستضعف داشته و این امر موجبات رضایت خاطر مردم شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ