اراضی کشاورزی کنگان در دست افراد غیربومی است
تاريخ ارسال خبر : 11 ژوئن 2012 | ساعت 19:39 | کد خبر: 14926 | sv76 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان گفت: اراضی کشاورزی کنگان در دست افراد غیربومی است.

خبرگزاری فارس: اراضی کشاورزی کنگان در دست افراد غیربومی است

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش فضای کسب و کار و افزایش میزان اشتغال پایدار از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان در سال جاری است.

وی افزود: استفاده از موقعیت‌های ویژه شهرستان از جمله برنامه‌های مسئولان برای بهبود وضعیت شهرستان است که انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: اجرای مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی از جمله مسایل مهمی است که با تحقق آن به سمت رفع مشکل بیکاری حرکت خواهیم کرد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: کنگان دارای اراضی بسیار مستعدی در حوزه کشاورزی است که بدون تردید با فعال کردن زمین‌ها و گسترش کشاورزی می‌توانیم گامی ارزشمند در توسعه اشتغال پایدار برداریم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیشتر زمین‌های کشاورزی این شهرستان در دست افراد غیربومی است و مردم و جوانان این شهرستان اشتیاقی برای فعالیت در حوزه کشاورزی ندارند و این یک نقیصه بزرگ است که باید برطرف شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: پرورش استعدادهای جوانان و ادامه تحصیل آنها گام بزرگی در اشتغال آنها محسوب می‌شود و از جوانان انتظار داریم با ادامه تحصیل، خود را برای ساختن آینده کشور و استان و شهرستان آماده کنند.

یزدان‌شناس بیان کرد: اداره فنی و حرفه‌ای کنگان در دو سال گذشته با برپایی دوره‌های مختلف آموزشی و فنی و حرفه‌ای، فرصت خوبی برای جوانان فراهم کرده که باید استفاده بیشتری شود.

وی اذعان کرد: در سال تولید ملی باید از نیروی کار بومی بیشتر بهره ببریم و برای آبادانی و ساختن ایران اسلامی همه باید کمک کنند و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ