برگزاری ۹۵ کارگاه آموزشی مددجویان کمیته امداد در دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 1 جولای 2012 | ساعت 16:15 | کد خبر: 16073 | sv67 | چاپ این مطلب

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از برگزاری ۹۵ کارگاه آموزشی مددجویان کمیته امداد در شهرستان دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری 95 کارگاه آموزشی مددجویان کمیته امداد در دشتستان

به گزارش :عسلویه نیوز”سید اکبر عدنانی شامگاه شنبه در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان بزرگ‌ترین شهرستان استان از نظر بعد جغرافیایی و جمعیتی است و به همین لحاظ شاهد گستردگی خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان عنوان کرد: پرداخت مستمری یکی از راهکارهای این نهاد به منظور حمایت از خانوارهای نیازمند و رفع نیازهای مالی و اقتصادی ایشان است و کمیته امداد امام خمینی (ره) دقت بالایی در این زمینه دارد.

عدنانی در ارتباط با میزان مستمری‌ بگیران شهرستان دشتستان اذعان کرد: در شهرستان دشتستان شاهد جمعیت بالای مستمری‌بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم و بالغ‌ بر ۸ هزار و ۹۵۰ خانوار در این شهرستان از خدمات مستمری بهره می‌برند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۰ شاهد استفاده ۲۲ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ شهرستان دشتستان بوده‌ایم و همواره تلاش شده خدمات مطلوب و ارزنده‌ای به ایشان عرضه داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد پرداخت ۵۱٫۴ میلیارد ریال مستمری به حساب مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌ایم و علاوه بر آن خدمات گسترده‌ای از قبیل خدمات آموزشی و بهداشتی در سطوح مختلف به ایشان ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: یکی از خدمات گسترده این نهاد در شهرستان دشتستان را خدمات مشاوره‌ای شامل می‌شود و در این راستا شاهد رشد ۴۵ درصدی استفاده از این خدمات در گستره شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

عدنانی گفت: در سال گذشته ۸۸۵ خانوار در قالب ۳ هزار و ۳۶۰ نفر از خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان بهره‌ برده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری ۹۵ کارگاه آموزشی مددجویان کمیته امداد در شهرستان دشتستان خبر داد و عنوان کرد: این کارگاه‌ها شامل ۴۶ کارگاه مشاوره و بهداشت، هفت کارگاه مشارکت‌های اجتماعی، هفت کارگاه بهداشت فردی، یک کارگاه اعتیاد، یک کارگاه مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، ۳۰ کارگاه احکام و مبانی دینی و سه کارگاه ویژه زنان مطلقه بوده است.

عدنانی ادامه داد: بازدید از خانواده‌های عشایر و مشاوره‌های فردی و تهیه کتابچه‌های بهداشتی یکی دیگر از طرح‌های حمایتی بود که در سال گذشته شاهد برگزاری آن بودیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ