مرد و زن جوان از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه نجات یافتند
تاريخ ارسال خبر : 4 جولای 2012 | ساعت 21:58 | کد خبر: 16266 | sv92 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر اچ.اس.یی ارشد و پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس از نجات ۲ نفر از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: مرد و زن جوان از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه نجات یافتند

حسن آخوندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران آتش‌نشانی و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس، ۲ نفر را از مرگ حتمی در خلیج فارس نجات دادند.

مدیر اچ.اس.یی ارشد و پدافند غیرعامل منطقه ویژه پارس از نجات دو نفر از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه توسط ماموران آتش‌نشانی این سازمان خبر داد و با تشریح چگونگی حادثه یاد شده افزود: همکاران HSE منطقه ویژه پارس هنگام گشت‌زنی در ساحل خلیج نایبند متوجه فریاد مرد و زنی شدند که به سمت عمق دریا کشیده می‌شدند.

آخوندی ادامه داد: متخصصان نجات غریق و غواصان سازمان منطقه ویژه پارس بلافاصله به سمت آنان شنا کردند و آنان را به سمت ساحل آورده و از غرق شدن نجات دادند.

وی یادآور شد: این برای نخستین بار نیست که نیروهای آتش‌نشانی منطقه ویژه پارس علاوه بر انجام عملیات رسمی، هموطنان حادثه دیده ما را در محیط‌های پیرامون تاسیسات و منطقه عملیاتی پارس جنوبی نجات می دهند.

آخوندی افزود: در حوادث مشابه، بارها نیروهای آتش نشانی منطقه ویژه پارس در بلندی‌ها و کوه‌های اطراف و سواحل خلیج نایبند و عسلویه جان افراد گرفتار را نجات داده‌اند و این موجب افتخار ما است.

مدیر ارشد اچ.اس.یی. پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس، با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی از سوی نهادهای ذیربط و مسئول، تصریح کرد: با شناسایی نقاط پر خطر در سواحل منطقه عسلویه باید نسبت به نصب تابلو و علائم هشدار دهنده اقدام کرد.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "مرد و زن جوان از غرق شدن در آب‌های ساحلی عسلویه نجات یافتند"

  1. علیرضا گفت:

    خدا خیرشون بده

ارسال یک پاسخ