تخصیص ۱۰میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 9 جولای 2012 | ساعت 12:06 | کد خبر: 16493 | sv75 | چاپ این مطلب

عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: 10 میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر عسلویه تخصیص یافت

به گزارش “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم استراتژیک در سطح استان و کشور است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهر اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با تقدیر از حمایت سازمان منطقه ویژه در آبادانی بندر عسلویه افزود: از زمان روی کار آمدن مهندس نصوری شاهد حمایت بسیار خوبی از سوی منطقه ویژه پارس هستیم.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چند طرح بزرگ و مهم در بندر عسلویه در دست احداث است که بسیاری از آنها در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

صمصامی تصریح کرد: احداث بوستان بزرگ خانواده با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از طرح‌های شهرداری عسلویه است که با همکاری سازمان منطقه ویژه احداث می‌شود.

وی از پیشرفت ۷۸ درصدی پارک ساحلی بندر عسلویه خبر داد و اضافه کرد: تکمیل فاز دوم پارک ساحلی جنوبی عسلویه با پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصد نیز از برنامه‌هایی است که شهرداری عسلویه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است.

صمصامی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تکمیل این طرح بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

شهردار عسلویه از اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای آسفالت کوچه‌ها و معابر عسلویه خبر داد و گفت: آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر عمومی شهر عسلویه با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی از اقدامات مهمی است که شهرداری عسلویه به منظور پیشرفت و توسعه شهر عسلویه انجام داده است.

وی بیان کرد: در زمینه ساحل‌سازی نیز در عسلویه اقدامات خوبی انجام شده و هم‌اکنون شرایط خوبی در این زمینه داریم.

صمصامی یادآور شد: احداث ساختمان شهرداری عسلویه نیز از اقدامات مهم شهرداری است که با اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی ساخته می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ