ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 3 آگوست 2012 | ساعت 15:29 | کد خبر: 17544 | sv75 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”رئیس آموزش و پرورش عسلویه از ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه خبر داد و آن را یک رکورد کشوری در احداث مدارس دانست.

خبرگزاری فارس: ساخت 13 مدرسه به طور همزمان در عسلویه

به گزارش” عسلویه نیوز”  علی احمدی در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: طرح تحول بنیادین از طرح‌های مهم و ماندگار در آموزش و پرورش است که کمک شایانی به ارتقای سطح تحصیلی می‌کند.

وی افزود: عسلویه برای اجرای این طرح آمادگی مطلوبی دارد و امیدوار هستیم تا آغاز سال تحصیلی تمام زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با تقدیر از مسئولان استان و عسلویه در پروژه مهر سال گذشته خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم امسال نیز همانند سال گذشته به نتایج لازم برسیم.

احمدی از روند جلسات مکرر در سطح استان، شهرستان و منطقه در رفع مشکلات آموزش و پرورش و جذب اعتبارات ابراز خرسندی کرد و افزود: این جلسات، همفکری‌ها و مشارکت مسئولین و مردم می‌تواند نویدگر آینده درخشان برای دانش‌آموزان منطقه باشد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه خبر داد و آن را یک رکورد کشوری در احداث مدارس دانست و گفت: بدون تردید این مهم مرهون قدوم مبارک مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به این منطقه است.

احمدی همچنین علاوه بر تاکید بر اتمام به موقع و تعمیر و تجهیز مدارس از کارشناسان مسئول اداره خواست تا در این زمینه بیشتر توضیح داده و اقدامات انجام شده در گذشته و پیش‌بینی‌های لازم برای شروع سال تحصیلی جدید را ارائه کنند.

امام جمعه عسلویه نیز با بیان برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه تعالی روح و ماه تعالی معنوی است و در این ماه توبه راحت‌تر پذیرفته می‌شود و در رحمت خداوند بیش از پیش به روی بندگان باز است، پس قدر این فرصت را بدانیم و خود را به پروردگار نزدیکتر کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در ادامه از تلاش آموزش و پرورش منطقه و روند رو به رشد آن تقدیر کرد و خواستار استمرار و سرعت بخشیدن به این روند تا رساندن سطح دانش منطقه به اوج شکوفایی خود شد.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "ساخت ۱۳ مدرسه به طور همزمان در عسلویه"

  1. یه دانشجو گفت:

    با سلام و احترام

    چرا از آلودگیهای منطقه ناشی از گاز هیچ حرفی نمی زنین؟
    اگر هم گفتین چرا بررسی نشده؟

    با تشکر

ارسال یک پاسخ