سکوت مدعیان حقوق بشر مقابل جنایات استکبار در سوریه قابل قبول نیست
تاريخ ارسال خبر : 10 آگوست 2012 | ساعت 15:32 | کد خبر: 17785 | sv54 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه به جنایات استکبار در سوریه اشاره کرد و گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این مسایل غیر قابل قبول است.

خبرگزاری فارس: سکوت مدعیان حقوق بشر مقابل جنایات استکبار در سوریه قابل قبول نیست
 

 به گزارش ” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: حضرت علی(ع) از بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ بوده و همواره در کنار پیامبر اسلام(ص) حاضر بوده است.

وی افزود: استفاده از لیالی قدر و بهره بردن از برکات این ایام امری لازم است و باید نهایت استفاده معنوی را از این ایام ببریم.

امام جمعه عسلویه به روز جهانی قدس اشاره و خاطرنشان کرد: روز قدس روز حمایت از مستضعفان جهان است و با ابتکار امام خمینی(ره) این روز به یک روز جهانی تبدیل شده است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: از مردم شریف ایران اسلامی می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس پر شورتر از گذشته مشارکت کنند و وحدت و اتحاد خود را نشان دهند.

وی اضافه کرد: اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام از مهم‌ترین برنامه‌های راهپیمایی روز قدس است که انتظار داریم امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

امام جمعه عسلویه به جنایات استکبار در سوریه اشاره کرد و افزود: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این مسایل غیر قابل قبول است.

هاشمی‌نژاد بیان داشت: به فضل خدا با وحدت مسلمانان شاهد شکست دشمنان و پیروزی حق بر باطل خواهیم بود و مردم سوریه تعیین‌کننده سرنوشت خود خواهند بود.

وی به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادند و آزادگان نیز به عنوان نماد مقاومت نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و همواره باید از این عزیزان تجلیل کنیم.

در ادامه نیز ذکر مصیبت شهادت امیرالمومنین(ع) با شور و حال خاصی برگزار شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ