حضور ۱۴ دستگاه اجرایی در نمایشگاه هفته دولت عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 26 آگوست 2012 | ساعت 13:11 | کد خبر: 18599 | sv87 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نمایشگاه هفته دولت در عسلویه با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی افتتاح شد.

 

 

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دولت در محل سالن ورزشی شهید ابراهیمی عسلویه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جانفشانی شهیدان رجایی و باهنر به نظام جمهوری اسلامی اقتدار بخشید و بدون تردید رفاه، آسایش، امنیت و اقتدار کنونی کشور از برکت خون شهدا و فداکاری‌های امثال این بزرگواران است.

عبدالله نادری افزود: هفته دولت یادآور پاسداشت نام و خاطره و مرور سیره عملی دو شهید دولتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های علم و تقوا و نماد و الگوی خدمتگزاری به مردم است که با خودسازی آنها اعتماد مردم به دولت حاصل شد و رفاه و آسایش و امنیت و اقتدار کنونی کشور از برکت جانفشانی‌ها و فداکاری‌های امثال این بزرگواران است.

وی یادآور شد: این هفته فرصت مغتنمی برای ارتقا و آگاهی مردم و به عینیت رساندن رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بازگو کردن عملکرد و فعالیت‌های دولت برای مردم است و انتظار این است که در سال پایانی دولت احمدی‌نژاد، فعالیت‌های گسترده و ویژگی‌های بارز دولت که همان عدالت‌محوری و رفع فقر و محرومیت‌زدایی از کشور بوده و توفیقات کم‌نظیر آن در عرصه‌های مختلف سیاسی داخلی و خارجی برای مردم تشریح شود.

نادری اضافه کرد: باید از تلاش خستگی‌ناپذیر تمام کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف دولت خدمتگزار و کریمه در این خطه سرزمین ایران اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دولت در عسلویه با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی فعال در این منطقه و همچنین سازمان منطقه ویژه پارس تا پایان هفته دولت دایر است افزود: خدمات انجام شده دولت در این منطقه بسیار ارزشمند است و دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل توجهی در این منطقه انجام داده است که قابل تقدیر است.

نادری یادآور شد: در دولت‌های نهم و دهم به عمران منطقه عسلویه توجه ویژه‌ای شد و ما شاهد خدمات بسیار خوبی در تمام بخش‌ها بودیم.

وی تاکید کرد: خدمات انجام شده در این منطقه، باید در طول هفته دولت به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی شود و آگاهی و اطلاع‌رسانی دقیق خدمات دولت موجب تقویت پیوند بیشتر بین مردم و مسئولان اجرایی می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ