نگاه مسئولان به ورزش دشتستان تبعیض‌آمیز است
تاريخ ارسال خبر : 14 سپتامبر 2012 | ساعت 17:42 | کد خبر: 19285 | sv92 | چاپ این مطلب

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مسئولان به ورزش دشتستان تبعیض‌آمیز است.


به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در آیین تجلیل از عبدالرضا کریمی‌زاده مدال‌آور دشتستانی، کسب افتخار توسط مدال‌آوران پارالمپیکی جمهوری اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: موفقیت کریمی‌زاده در کسب مدال برنز مسابقات پارالمپیک لندن رشته فوتبال هفت نفره در قالب کاروان دلوار موجب شادی هموطنان و به اهتزاز درآمدن پرچم کشور شد که امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: حضور افرادی مثل کریمی‌زاده در المپیک نشان از نخبگی و توان بالای ورزشکاران دشتستان در عرصه‌های مختلف است و باید توجه بیشتری به ورزشکاران کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جوانانی مانند کریم‌زاده در دشتستان کم نیستند و باید شناسایی و مورد حمایت لازم قرار گیرند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: حمایت از ورزشکاران وظیفه‌ای سنگین است که مسئولان بر عهده دارند و قطعا مسئولان استان و شهرستان باید نگاه خاصی به دشتستان داشته باشند و با اختصاص اعتبارات کارآمد به این شهرستان زمینه توسعه ورزش دشتستان را فراهم آورند.

وی با انتقاد از نگاه تبعیض‌آمیز مسئولان به ورزش دشتستان بیان کرد: این نگاه تبعیض‌آمیز موجبات پسرفت ورزش دشتستان شده و امیدوار هستیم با رفع این نگاه توسط مسئولان ورزش، دشتستان و شهرستان‌های دیگر پیشرفت کنند و این وضعیت کنونی بهبود پیدا کند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: دشتستان استعدادهای بی‌شمار ورزشی دارد و قطعا این آخرین مدال المپیک توسط دشتستانی‌ها نیست و روزبه‌روز باید شاهد رشد بیشتر و بهتر باشیم.

وی اذعان داشت: کریمی‌زاده نام اسلام را در لندن بلند کرد و ورزش دشتستان را به جهان معرفی کرد که ارزش والایی دارد.

در این آیین که با حضور گسترده مردم برگزار شد از عبدالرضا کریمی‌زاده تقدیر شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ