اعلام انزجار مردم آبپخش نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)
تاريخ ارسال خبر : 14 سپتامبر 2012 | ساعت 17:52 | کد خبر: 19290 | sv73 | چاپ این مطلب

مردم آبپخش با برپایی راهپیمایی باشکوه نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) اعلام انزجار کردند.

خبرگزاری فارس: اعلام انزجار مردم آبپخش نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

به گزارش “عسلویه نیوز”  مردم مؤمن و انقلابی آبپخش بعد از خطبه‌های نماز جمعه در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که با حضور گسترده و کم‌نظیر مردم برگزار شد، مرد و زن و پیر و جوان شرکت کردند و شعارهایی بر ضد عوامل و حامیان این فیلم توهین‌آمیز سر دادند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «الله اکبر»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حضرت صاحب ‌زمان (عج) صاحب عزاست امروز» و … از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی بود.

یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین و بهترین دین در بین تمام ادیان است و اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) قابل تحمل نیست.

حسین هدایت افزود: امروز تمام مسلمانان جهان باید در برابر این اقدامات بپاخیزند و عوامل این حادثه را محکوم کنند.

بخشدار آبپخش نیز که در جمع راهپیمایان حضور داشت گفت: دشمنان در سال‌های اخیر به بن‌بست و استیصال رسیده‌اند و انتشار این فیلم نشان‌دهنده اوج درماندگی آنها است.

احمد خرم‌روز افزود: اهانت به پیامبر اسلام(ص) در واقع اهانت به همه پیامبران و اهانت به ادیان الهی است و تمام مسلمانان و پیروان ادیان الهی باید این اقدامات را محکوم کنند.

یک فرهنگی شرکت‌کننده در این راهپیمایی نیز اظهار داشت: شکست‌های پی در پی استکبار در برابر مسلمانان از مهم‌ترین دلایل این توهین است.

کرامت الهی تصریح کرد: وحدت و همدلی مسلمانان باید بیشتر شود تا دشمنان جرأت جسارت به مسلمانان را نداشته باشند.

در این آیین، قطعنامه راهپیمایی قرائت شد و راهپیمایان با ندای «الله اکبر» مفاد قطعنامه را مورد تأیید قرار دادند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ