برپایی نماز جماعت در تمام مدارس سعدآباد
تاريخ ارسال خبر : 19 سپتامبر 2012 | ساعت 17:23 | کد خبر: 19434 | sv92 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از برپایی نماز جماعت در تمام مدارس سعدآباد در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” جعفر امیرزاده شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی از برکاتی است که باید از آن برای آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های شهدا و انقلاب اسلامی بهره‌برداری کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: در منطقه سعدآباد همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی و آموزش و پرورش وجود دارد و در همین راستا یک روز کاری با همراهی امام جمعه محترم، بخشدار، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران وضعیت مدارس را مورد بررسی قرار دادیم و این امر تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت مدارس داشت.

امیرزاده بیان کرد: سال تحصیلی جدید از حیث اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود با تلاش بی‌وقفه مسئولان و مدیران زمینه برای اجرای این طرح که از مطالبات رهبری از آموزش و پرورش است، هموار شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های ضمن‌ خدمت برای آموزگاران پایه‌های دوم و ششم ابتدایی از فعالیت‌های مهمی است که آموزش و پرورش سعدآباد به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر برای اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام داده و در این راستا شاهد برگزاری ۱۰۴ ساعت کلاس ضمن خدمت برای آموزگاران پایه دوم و ۱۹۶ ساعت کلاس ضمن خدمت برای آموزگاران پایه ششم ابتدایی بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ نماز در مدارس گفت: نهادینه کردن فرهنگ نماز در مدارس از اهداف مهمی است که آموزش و پرورش مورد توجه قرار داده و در این راستا شاهد برگزاری نماز جماعت در تمام مدارس منطقه سعد‌آباد در تمام مقاطع تحصیلی خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد عنوان کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از مسائل مهمی است که مسئولان شهرستان در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار داده‌اند و آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برنامه خاصی برای بهره‌گیری از فضای آموزش و پرورش به‌ منظور نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دارد و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و دینی بهره خواهیم برد.

امیرزاده اذعان کرد: در برگزاری برنامه‌های مرتبط با هفته بزرگداشت دفاع مقدس برنامه‌ریزی گسترده‌ای داشته‌ایم و برنامه‌های خود را به ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرده‌ایم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ