اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای کنگان
تاريخ ارسال خبر : 30 سپتامبر 2012 | ساعت 21:58 | کد خبر: 19961 | sv52 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ و قابل توجه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرها و روستاهای این شهرستان در دست اجراست.

خبرگزاری فارس: اجرای 200 پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای کنگان

تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و باید برای رشد و توسعه این شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: در چند سال اخیر و به ویژه پس از سفر بابرکت مقام معظم رهبری به عسلویه شاهد اجرای پروژه‌های متنوعی در این شهرستان هستیم و چند برابر گذشته کار انجام شده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ و قابل توجه در شهرها و روستاهای این شهرستان در دست اجراست و تکمیل این طرح‌ها موجبات عمران و آبادانی شهرستان را فراهم می‌کند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: به مدیران دستور داده‌ایم که از افتتاح طرح‌های ناتمام خودداری کنند و بدون تردید با مدیرانی که این مسئله را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه شهرستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی طی چند سال گذشته صورت گرفته و از مدیران می‌خواهیم که نسبت به تکمیل طرح‌های در دست اجرا بیشتر تلاش کنند.

فرماندار کنگان بر لزوم اجرای دقیق مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: اجرای این مصوبه موجب کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال می‌شود.

یزدان‌شناس بیان کرد: مذاکرات متعددی با مسئولان صنعت نفت انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم به زودی این مصوبه مهم محقق شود.

وی اذعان داشت: در بخش مرکزی و بخش عسلویه در حوزه آموزش و پرورش چند پروژه مهم اجرایی می‌شود و بیش از ۱۵ فضای جدید آموزشی در این شهرستان اجرایی شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ