۳۰ ساعت سرانه آموزشی در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 24 اکتبر 2012 | ساعت 17:35 | کد خبر: 21059 | sv85 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش در پارس جنوبی خبر داد و گفت: سرانه آموزشی هر نفر از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی ۳۰ ساعت در شش ماه نخست امسال است.


 

به گزارش” عسلویه نیوز”  محمدرضا مصلایی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان مجتمع گازی اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی از عظیم‌ترین مجموعه‌های نفت و گاز کشور است و بیش از ۴۴ درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: تلاش برای افزایش سطح کیفی فعالیت در این میدان گازی از اولویت‌های مسئولان است و ارائه برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مورد توجه قرار دارد.

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری موفق به برگزاری ۶۲ هزار و ۲۵۱ نفر ساعت آموزش ضمن خدمت برای پرسنل مجتمع شدیم که سرانه آموزشی ۳۰ ساعت را رقم می‌زند و در عین حال بیش از ۸۰ درصد از هدف تعیین شده محقق شده است.

مصلایی با اشاره به اجرای دوره‌‌ها با توجه به ماهیت‌شان گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در اداره‌ آموزش مجتمع برگزار شده که ۶۲ درصد از آنها دوره‌های فنی تخصصی، ۲۵ درصد مدیریت سرپرستی و ۱۳ درصد اداری مالی بازرگانی بوده است.

وی افزود: ما برای برگزاری دوره‌ها تلاش کردیم از مدرسین متخصص و مجرب استفاده کنیم که از این میان ۱۷ نفر مربیان داخل سازمانی بوده‌اند که در ۲۶ دوره‌ آموزشی به تدریس پرداخته‌اند.

رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال فعالیت‌های دیگری نیز داشته‌ایم که از جمله‌ آنها می‌توان به انجام اقدامات اجرایی به منظور استقرار سیستم مدیریت کیفیت آموزش ISO10015، تدوین مدل تعالی آموزش و انجام آموزش‌ها و اقدامات لازم به منظور به ‌کارگیری آن در سطح شرکت ملی گاز با همکاری مشترک با آموزش ستاد و مکانیزه کردن فرآیند آموزش از طریق راه‌اندازی سیستم ایده، جذب ۱۸۰ کارآموز دانشگاهی اشاره داشت.

وی اذعان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و ارتقای مجتمع گاز پارس جنوبی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ