کشف ۲ محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 22 نوامبر 2012 | ساعت 20:26 | کد خبر: 22105 | sv89 | چاپ این مطلب

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف دو محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش” عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و نقش این نیرو در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه غیر قابل انکار است.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد همکاری مطلوب مردم با پلیس بوده‌ایم و این امر موجبات بهبود وضعیت امنیتی را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی پارس جنوبی دو محموله کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

نیکنام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ نخل تقی شهرستان پارس جنوبی در زمان گشتزنی در سطح شهر و کنترل محورهای اصلی و فرعی در ورودی اتوبان عسلویه به یک دستگاه خودرو تریلی ولوو به رانندگی «د» مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۳ تن تخته چوبی (الوار) خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی ۲۵۰میلیون ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: در عملیاتی دیگر ماموران ایستگاه بازرسی بندو در حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده به رانندگی «س» اهل و ساکن اصفهان که از مبدا اهواز به مقصد بندر آفتاب در حرکت بود، مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

نیکنام گفت: در بازرسی از خودرو مذکور یک دستگاه ساید بوم لوله‌گذارخارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال کشف و ضبط شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ