وزیر نفت به مشکلات مردم عسلویه رسیدگی کند
تاريخ ارسال خبر : 24 نوامبر 2012 | ساعت 0:32 | کد خبر: 22117 | sv104 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: از وزیر نفت انتظار داریم با شنیدن مشکلات مردم عسلویه، به وضعیت آنها رسیدگی کند.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری امر مهم و ارزشمندی برای یک فرد مؤمن و مسلمان است و موجب رستگاری در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری کنیم و در مسیر صحیح حرکت کنیم.

امام جمعه عسلویه تسلیت ایام سوگواری عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: همزمانی روز عاشورا و سالروز تشکیل هفته بسیج یک تقارن مبارک است که حاوی پیام‌های بسیاری برای بسیجیان است.

وی به بیان برخی از حکمت‌های این تقارن اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان باید همواره عاشورایی بیندیشند و در راه تداوم مکتب حسینی و نهضت عاشورایی قدم بردارند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت، هر کسی ذکر عاشورایی و کفرستیزی دارد بسیجی است و باید در هر شرایطی بسیجی باشیم.

وی ادامه داد: خودبینی و غرور از آفت‌هایی است که بسیجیان باید از آن بر حذر باشند و اقتدار بسیج بر اثر دوری از این دو آفت بوده و لازم است که بسیجیان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: امروزه ملت و کشور به بسیج نیاز دارد و تشکیل بسیج یکی از برکات بزرگ نظام است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه خاطر نشان ساخت: بحمدالله با مقاومت سرافرازانه مردم غزه، این جنگ به پیروزی دوباره غزه منجر شد و اسرائیل که خود آغازگر جنگ بود، با موشک‌باران اسرائیل توسط سربازان حماس، مجبور به درخواست آتش‌بس شد.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود در عسلویه افزود: منطقه ویژه پارس جنوبی از نقاط حساس و استراتژیک کشور است که مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مردم این منطقه داشته باشند.

امام جمعه عسلویه با انتقاد از عدم توجه کافی مسئولان این منطقه و وزیر نفت به مشکلات و نیازمندی‌های مردم عسلویه ادامه داد: آیا این مسئولان از جمله وزیر نفت نمی‌توانند یک ‌ساعت از وقت خود را صرف منطقه بکنند و درددل‌ها و خواسته‌های مردم را بشنوند.

وی اضافه کرد: خطاب من تنها به وزیر نفت نیست و از همه مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم که به این منطقه سفر کنند و خواسته‌های مردم این منطقه را بشنوند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: باید با تلاش و همدلی برای رشد و توسعه استان و کشور و منطقه گام برداریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ