اعتراض مردم شهر عسلویه به آبگرفتگی معابر
تاريخ ارسال خبر : 25 نوامبر 2012 | ساعت 10:23 | کد خبر: 22150 | sv235 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مردم شهر عسلویه به آبگرفتگی بی رویه معابر و خیابانها در روزهای بارانی اعتراض کردند و خواستار تسریع در سازماندهی معابر و خیابانها شدند.

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مردم شهر عسلویه طی بارندگی روز گذشته با انتقاد از سیاست های شهرداری و شورای اسلامی از مسئولین خواستند نسبت به زیر سازی معابر و خیابانها اقدام لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” با اشاره به اینکه اکثر خیابانهای اصلی شهر من جمله خیابان دولت،خیابان پاسداران،خیابان مسجد جامع،خیابان حافظ، خیابان فرهنگ، خیابان ۲۶ متری، خیابان ولی عصر(عج) و اکثر کوچه ها و برخی معابر شهر عسلویه در روزهای بارانی دچار آبگرفتگی می شوند و این موضوع مشکلات عمدهای را برای شهروندان ایجاد می کند افزود: با توجه به اینکه در فصل بارش باران قرار داریم انتظار می رود علاوه بر لایروبی کانالها و در سطح شهر اقدامات عملی شهرداری در خصوص رفع این معضل تسریع یابد.

لازم به ذکر است روز گذشته بر اثر بارندگی چند دقیقه ای تمام خیابانها و معابر شهر عسلویه دچار آبگرفتگی زیادی شد و همین امر باعث اعتراضات مردمی نسبت به عملکرد شهرداری و شورای اسلامی واقع گردد.


نظرات کاربران 

۲ پاسخ به "اعتراض مردم شهر عسلویه به آبگرفتگی معابر"

  1. ui گفت:

    این خندق بلا که توی خیابون مسجدجامع ساختن کارش چیه؟

  2. liela گفت:

    یادم میاد مهندس نیکو که معاون قبلی شهرداری بود بارها راجه به قراردادهای سوری و پیمانکارهای زد و بندی هشدار داده بود ولی کسی به حرفش گوش نکرد تا بالاخره رفت.

ارسال یک پاسخ