احداث ۴۰۰ زمین والیبال در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 27 دسامبر 2015 | ساعت 8:48 | کد خبر: 34388 | sv91 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری بوشهر از احداث ۴۰۰ زمین والیبال در نواحی شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حسین رزمجو شامگاه شنبه در نشست هماهنگی طرح امید اجتماعی در دشتستان اظهار داشت: مهم‌‎ترین سرمایه‌ای که هر جامعه در اختیار دارد، سرمایه اجتماعی است که زمینه تعالی و بالندگی جامعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: افزایش نشاط و امید اجتماعی در جامعه از رویکردهای اساسی دولت یازدهم است و مدیریت عالی استان بوشهر با دقت‌ نظر و ژرف‌اندیشی در این زمینه گام‌های اساسی برداشته است.

مدیرکل اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی روی کار آمد که کشور با چالش‌های مختلفی مواجه بود و رئیس‌جمهور و اعضای کابینه با تلاش و اهتمام خود در راستای کاهش مشکلات، روح امید را در جامعه زنده کردند.

 

موفقیت‌ دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی

 

رزمجو با اشاره به موفقیت‌های دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی بیان داشت: رفع تحریم‌های ظالمانه و برقراری تعامل با جهان از رویکردهای دولت است و از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با زبان منطق و مذاکره تحریم‌های ظالمانه علیه ملت و نظام اسلامی را رفع کرد و اقتدار و عزت ایران اسلامی را در صحنه جهانی به نمایش گذاشت.

این مسئول اذعان داشت: در سال‌های قبل استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران متفق‌القول بودند و به سایر کشورها القا می‌کردند که ایران یک تهدید جهانی است و تحریم‌های مستکبران علیه کشور ما ظالمانه نیست، ولی دولت تدبیر و امید با منطق و عقلانیت مقابل این هجمه مستکبران ایستادگی کرد و ظالمانه بودن تحریم‌ها علیه ملت ایران را به همه جهان ثابت کرد.

مدیرکل اجتماعی استانداری بوشهر با تشریح موفقیت‌های دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی، عنوان کرد: بسته شدن پرونده PMD در شورای حکام به همه جهانیان فهماند که ایران اسلامی به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است و حرف‌ها و اتهام‌های برخی کشورهای غربی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران دروغ و بی‌اساس است.

 

اهتمام همه‌جانبه دولت برای رفع و کاهش مشکلات اقتصادی

 

رزمجو ابراز داشت: ارتقای حقوق شهروندی، صیانت از حقوق شهروندی و افزایش انضباط اجتماعی از دیگر رویکردهایی است که دولت یازدهم در راستای تقویت امید در جامعه به آن توجه دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت در رفع مشکلات اقتصادی کشور مصمم است، گفت: در دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی منفی ۵٫۶ درصد به مثبت ۳ درصد رسیده است و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این میزان تا پایان سال به مثبت ۵ درصد برسد.

مدیرکل اجتماع استانداری بوشهر اذعان داشت: در ابتدایی شروع به کار دولت تدبیر و امید نرخ تورم در کشور ما چهل درصد بود و بر اساس آمار اعلام شده در آذرماه سال جاری نرخ تورم کشور تک رقمی شده است که این دستاورد مهم اهتمام همه‌جانبه دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و مردم را به نمایش می‌گذارد.

 

فعالیت ۸۰ سازمان مردم‌نهاد در استان بوشهر

 

رزمجو با اشاره به اجرای طرح‌های امید در استان بوشهر، عنوان کرد: توسعه فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در مناطق شهری و روستایی استان، طرح قلب سالم و دهان سالم و … از آیتم‌هایی است که در قالب طرح‌های امید اجرا شده و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه را به دنبال داشته است.

وی افزود: احداث ۲۵۰ زمین فوتبال طی دو سال، ۴۰۰ زمین والیبال، ۸۰۰ فضای بازی پینگ‌پونگ و احداث بوستان روستایی در تمامی مناطق استان از رهاوردهای طرح‌های ۱۵ گانه امید است.

مدیرکل اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تسهیل فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در استان بوشهر اولویتی است که مدیریت عالی استان به آن توجه داشته و در این راستا شاهد تسریع در روند صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد استان بوده‌ایم.

رزمجو عنوان کرد: در سال‌های قبل تنها ۱۶ سازمان مردم‌نهاد در استان بوشهر وجود داشت که آنها هم با محدودیت‌های زیاد مواجه بودند و فعالیت خاصی نداشتند، ولی در دوره جدید مدیریتی استان شاهد فعالیت ۸۰ سمن فعال در مناطق و نواحی مختلف استان هستیم.انتهای پیام/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ