دعوت از تیم‌های ملی برای برپایی کمپ در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 2 ژانویه 2011 | ساعت 18:20 | کد خبر: 2731 | sv173 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز موسی سوری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی از مهم‌ترین و ارزشمندترین مناطق نفت و گاز کشور و خاورمیانه است و نقش این منطقه در تامین گاز کشور بسیار مهم است.
وی افزود: پارس جنوبی در واقع نگین ارزشمند صنعت نفت کشور است و کارکنان این سازمان باید نشاط و کارآیی لازم را داشته باشند تا شاهد بهره‌وری بیشتری باشیم.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین رویکردهای سازمان است و از تمام کارکنان می‌خواهیم در فعالیت‌های ورزشی حضور داشته باشند.
سوری تصریح کرد: ارائه راهکارهای ارتقای ورزش همگانی در منطقه ویژه پارس جنوبی امری ضروری است و همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی با رویکرد استفاده و بهره‌مندی مردم عسلویه از فضاهای ورزشی نیز مورد تاکید ما قرار دارد.
وی در ادامه با بیان اهمیت ورزش کارکنان صنعت نفت اضافه کرد: راهکارهای ارتقای ورزش همگانی با توجه به بافت جمعیتی خاص منطقه ویژه در دست بررسی است و از همه مردم و مسئولان عسلویه نیز انتظار داریم برای جذب جوانان بومی و کارکنان به سمت ورزش همکاری کنند.
مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی یادآور شد: گسترش ورزش قهرمانی نیز در این منطقه حائز اهمیت است و از مسئولان امور ورزش منطقه می‌خواهیم راه‌های گسترش ورزش قهرمانی را بررسی و اظهار نظر کنند.
سوری عنوان داشت: در رشته‌های فعال ورزشی، در صورتی که حداقل ۵۰ درصد از بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده از مردم بومی استان بوشهر و یا کارکنان صنعت نفت باشند، از ورزش قهرمانی حمایت قاطع می‌کنیم و امکانات و تجهیزات لازم را تامین می‌کنیم.
این مقام مسئول از تیم‌های ملی برای اردوی تمرینی در پارس جنوبی دعوت کرد و گفت: تصمیم داریم برای ایجاد انگیزه در بین کارکنان و مردم بومی استان بوشهر از تیم‌های ملی کشور برای انجام اردوهای تمرینی در منطقه ویژه پارس دعوت به عمل بیاوریم.
سوری خاطرنشان کرد: بدون شک حضور قهرمانان ملی در عسلویه و اجرای تمرینات در پارس جنوبی موجب افزایش انگیزه ورزشی در بین کارکنان می‌شود و جوانان منطقه و کارکنان نیز به سمت ورزش جذب می‌شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ