راه‌اندازی دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 ژانویه 2014 | ساعت 15:53 | کد خبر: 30331 | sv108 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از راه‌اندازی دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه خبر دادعکس
به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی صبح امروز در آیین تشکیل دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: ترویج فرهنگ ارزشی و معنوی در جامعه اهمیت زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی نیز باید در دستور باشد و به ویژه باید نسبت به زندگی اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) آشنایی پیدا کنیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دانش‌آموزان در معرض تهدیدات نرم دشمنان قرار دارند و به هر میزان فعالیت‌های فرهنگی و دینی تقویت شد بیشتر می‌توانند در برابر تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند.

احمدی در ادامه بر لزوم وبلاگ‌نویسی درباره اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی وبلاگ در ارتباط با اهل بیت(ع) توسط دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ معنویت در مدارس امری لازم است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ و اصول و ارزش‌های انقلابی ائمه اطهار (ع) در زندگی اظهار داشت: آشنایی فرهنگیان و دانش‌آموزان با ائمه اطهار(ع) و اشاعه فرهنگ ائمه (ع)در بین اقشار مختلف جامعه امری بسیار مهم و ضروری است.

محمد قاسمی افزود: برای نخستین بار در ۱۷ شهرستان استان دبیر خانه اهل بیت(ع) به طور فراگیر اجرایی می‌شود و دبیر خانه اهل بیت (ع) در شهرستان عسلویه با نام امام حسن مجتبی (ع)تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: اهل بیت(ع) حق بزرگی بر گردن ما دارند و آنان مثل ستارگانی می‌مانند که در تیرگی شب ما را به سر منزل مقصود می‌رسانند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ