فوری: عامل مصدومیت یامگا، در لیست خروج استقلال!
تاريخ ارسال خبر : 18 ژانویه 2024 | ساعت 23:14 | کد خبر: 37242 | sv143 | چاپ این مطلب

خشم فراوان نکونام از حامدی‌فر

پس از برخورد شدید با کوین یامگا، باشگاه استقلال نام امید حامدی‌فر را در لیست مازاد خود قرار داد.

به گزارش “ورزش سه”، هواداران استقلال پس از سه روز بیم و امید درباره وضعیت کوین یامگا عصر امروز با خبری شوکه کننده روبه‌رو شدند و پزشک این تیم از کامل نبودن بینایی ستاره فرانسوی و از بین رفتن و پارگی مجرای اشک این بازیکن اطلاع داد.

اتفاقی که در اثر برخورد امید حامدی‌فر با این بازیکن در جلسه تمرینی روز دوشنبه رخ داد و یامگا فعلا پس از پشت سر گذاشتن دو عمل جراحی، همچنان در بیمارستان بستری است و به عمل‌های بیشتر احتیاج دارد.

در همین حال، اخبار رسیده حاکی از آن است که پس از دو روز جریمه حامدی‌فر توسط نکونام و دویدن این بازیکن به دور زمین، او دیگر جایی در استقلال ندارد و سرمربی آبی پوشان این بازیکن را در فهرست مازاد خود قرار داد.

داستان از این قرار است که پیش از این و به دلیل خشونت و سبک بازی خشن حامدی‌فر در تمرینات و بازی‌های استقلال، او بارها از سوی نکونام مورد مواخذه قرار گرفته و سرمربی آبی‌ها همواره از این بازیکن درخواست کرده است که هم در مسابقات و هم در تمرینات، با کنترل بیشتری به جنگ‌های تن به تن برود.

نمونه بارز این موضوع، به دربی پایتخت بازمی‌گردد که این بازیکن خوش شانس بود در نیمه دوم و به دلیل خطای خشن به روی زاهدی، با کارت قرمز از زمین بازی اخراج نشد. برخورد روز گذشته این بازیکن با یامگا نیز آن هم پس از تذکرات چندباره نکونام به این بازیکن، باعث عصبانیت سرمربی آبی پوشان شد.

پس از آنکه نکونام روز گذشته برای تنبیه حامدی‌فر، اعلام کرد که او باید به دور زمین بدود، این جریمه امروز نیز برای این بازیکن تکرار شد ولی به دلیل خودداری حامدی‌فر از دویدن به دور زمین و ترک بدون اجازه تمرین، او توسط نکونام در لیست فروش قرار گرفته است.

این هافبک جوان که در ابتدای فصل و پیش از شروع لیگ بیست و سوم نیز در لیست خروج نکونام قرار داشت اما در اثر پیش نرفتن برنامه‌های نقل و انتقالاتی به جمع آبی‌ها برگشته بود، حالا دیگر اجازه حضور در تمرین را هم ندارد و باید به فکر بازی در تیم دیگری در ادامه لیگ باشد.

این اتفاق نشان‌دهنده میزان عصبانیت جواد نکونام از اتفاق رخ داده است و در شرایطی که استقلال پیش از این نیز با کمبود بازیکن روبه‌رو بود، حتی پس از جدایی سعید مهری و مصدومیت یامگا، او حاضر شده است نام حامدی‌فر را در لیست فروش قرار دهد.

پیش از این، برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که حامدی‌فر پیشنهاداتی از چند باشگاه مطرح لیگ برتری دارد ولی نکونام با جدایی این بازیکن جوان مخالفت کرده و حالا باید دید مدیریت استقلال چه تصمیمی را درخصوص این بازیکن اتخاذ می‌کند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ